Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 

Gewaagde foto, lijkt mij alleen niet echt prettig voor het vinden van je balans

meissielief schreef:Ik heb het wel gedaan toen ik loopgips had , alleen rijd het niet lekker aangezien er meer gewicht hangt aan 1 been door het gips.
Je kan beter gewoon afwachten tot het weer helemaal goed is.
Plukje schreef:Ik heb een paar jaar geleden mijn middenvoetsbeentjes gebroken. Eerst had ik een gipsspalk, maar na een week kreeg ik loopgips. Het mooie hieraan was dat ze aan de bovenkant een snee hadden gemaakt waardoor ik een soort gipsschoen kreeg. Ik kon dus gewoon douchen en aankleden, gipsschoen erom heen, dan dat zwarte schoentje wat je ook op de foto ziet en klaar!
Ik kon alleen niet goed lichtrijden omdat ik geen gelijke druk op mijn beugels kon zetten. De rest ging prima!
hyppolyte schreef:Lijkt mij ook niet echt verstandig. Maar nog even een vraag, waarom zit je in godsnaam tot aan je knie in het gips als je een teen gebroken hebt, is dat niet lichtelijk overdreven?
hyppolyte schreef:Lijkt mij ook niet echt verstandig. Maar nog even een vraag, waarom zit je in godsnaam tot aan je knie in het gips als je een teen gebroken hebt, is dat niet lichtelijk overdreven?
) en zat dus van mijn enkel tot mijn lies ingepakt

).
) Citaat:Je hele been steunt op je voet, en dus op je teen. Dus heeft toch wel iets meer dan enkel je voet steun nodig om te zorgen dat je je teen niet belast.
Ik had 'alleen' mijn knie uit de kom gehad (nou ja, uit de kom...knieschijf dat igg duidelijk niet meer op zijn plek ) en zat dus van mijn enkel tot mijn lies ingepakt