wil ik jullie toch even naar eventuele ervaringen vragen met dit medicijn.....
dit kwam ik al tegen en ik vraag me af of het op weegt tegen 10tot 15 sec eens in de zoveel tijd motoriek verstoring......
ik vind dit niet prettig in ieder geval... en nog best een flinke waslijst
Citaat:stoornissen zenuwstelsel: duizeligheid (wankel gevoel), stuip, hoofdpijn, hyperkinesie (hyperactiviteit), ataxie (coördinatiestoornis), tremor (beven), amnesie (geheugenverlies), evenwichtsstoornis, aandachtsstoornis (concentratie verlies), geheugenstoornis (vergeetachtigheid)
• psychiatrische stoornissen: agitatie, depressie, emotionele instabiliteit/stemmingswisselingen, vijandigheid of agressie, slapeloosheid, nervositeit of irritatie, persoonlijkheidsstoornissen (gedragsproblemen), abnormaal denken (langzaam denken, niet in staat om te concentreren)
• stoornissen spijsverteringsstelsel: buikpijn, nausea (misselijkheid), dyspepsie(indigestie), diarree, braken
• voedingsstoornissen: anorexie (verlies van eetlust), gewichtstoename
• stoornissen oor en labyrint: vertigo (draaierig gevoel)
• oogstoornissen: diplopie (dubbelzien), wazig zien
• stoornissen skeletspierstelsel en bindspierweefsel: myalgia (spierpijn)
• letsel: toevallige verwonding
• infecties: infectie, ontsteking neus- keelholte
• ademhalingsstoornissen: toegenomen hoest, eczeem, jeuk
• huidstoornissen: rash (huiduitslag
• bloedstoornissen: vermindering aantal bloedplaatjes
Andere bijwerkingen waarvan met Keppra melding is gemaakt zijn:
• stoornissen zenuwstelsel: paresthesie (tintelingen)
• psychiatrische stoornissen: abnormaal gedrag, boosheid, ongerustheid, verwarring, hallucinatie, mentale stoornissen; enkele mensen kunnen zelfmoordgedachten krijgen (het gevoel om jezelf te doden)
• stoornissen spijsverteringsstelsel: alvleesklierontsteking, leverontsteking, afwijkende leverfunctietest
• voedingsstoornissen: gewichtsverlies
• huidstoornissen: haarverlies
• bloedstoornissen: daling van het aantal rode bloedcellen en/of witte bloedcellen
Sommige van deze bijwerkingen, zoals slaperigheid, vermoeidheid en duizeligheid kunnen in het algemeen meer voorkomen aan het begin van de behandeling of bij het verhogen van de dosering. Deze effecten verminderen echter in de tijd. Bij enkele komen gedachtes aan zelfmoord aan de orde.
Wanneer één van de bijwerkingen ernstig wordt of in geval er bij u een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter is vermeld, raadpleeg dan uw arts of apotheker.
wie oh wie heeft er een ervaring? negatief positief ...maakt niet uit please help