word ik nou ziek of..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleHorses

word ik nou ziek of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 21:28

de laatste dagen/weken eet ik heel slecht.
simpel weg; geen behoefte aan. in de warme tijden had ik hier heel veel last van.
maar valt me op dat ik er nu ook best last van heb.
sla nu vaker maaltijden over. en ik weet dat het slecht is, maar krijg het simpelweg niet door me keel heen.
geen idee waar het aan ligt.. word ik nou ziek, of ligt het aan dat het weer kouder gaat worden :') zegt ook maar wat.

Liselot

Re: word ik nou ziek of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:30

heb je last van stress? daar ga je ook vaak slecht door eten...

het is toch echt heel belangrijk om goed te blijven eten en geen maaltijden over te slaan. desnoods eet je minder dan anders, maar eten moet je echt wel!

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 21:31

mh.. heb ik stress.. eum nee :') stress komt bij mij wat dat betreft weinig voor. ofnouja, heb stress gehad doordat mijn konijn heel ziek is geweest en sinds kort ook dood is. wellicht heeft dat er wat mee te maken.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:35

Ik heb het ook, krijg geen hap door me keel en als ik een keer honger heb dan is het oog weer groter dan de maag en eet ik weer weinig. Ik val niet af ofzo, maar eet gewoon niks ;) Heel irritant en mensen om me heen maken zich ook zorgen terwijl er niks met me aan de hand is. Misschien ligt het aan het weer := ?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:36

er zijn hier (waddinxveen) best veel mensen ziek aan het worden ;) dus dat zou zomaar kunnen.

en je hebt inderdaad minder eetlust, en het is juist belangrijk om dat toch genoeg te eten ;)

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:37

Ik heb dat laatst ook gehad. Ik had hem omdat ik helemaal uit mijn ritme was. Ik had de hele week school gehad, op zaterdag gewerkt van half 9 tot 7 daarna door naar een feest en kwam pas om half 4 s'nachts thuis van dat feest (en half 8 er weer uit). Zondag voelde ik me al een beetje gewoon 'vol' alsof ik al gegeten had. Toen alleen s'ochtends stokbrood gegeten en s'middags een tosti. De maandag was het nog erger, ik had gewoon écht geen trek maar ik had wel school dus kon me heel erg slecht concentreren omdat ik toch moe werd. Toen heb ik 1 broodje gegeten om 2 uur s'middags.

De beste oplossing is proberen gewoon te blijven eten of vaste tijdstippen. Dat van stress kan ook een hele goede rede zijn, vooral met je konijntje dat kan toch wel invloed daarop hebben. Begin van het jaar is ons konijn ook ingeslapen toen was ik ook even van slag en meteen ging mijn eetpatroon door de war. Sterkte trouwens :(:)

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 21:43

ok super.
bedankt :)