Wat is er aan de hand?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Wat is er aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 21:54

Ik ben sinds vorige week woensdag ziek. Vermoeidheidsaanvallen. Ik heb dit precies een jaar eerder ook gehad en toen heb ik drie maanden lang niks anders kunnen doen als slapen. Ik heb toen na een tijdje verschillende bloedonderzoeken laten doen waar in eerste instantie uit kwam dat ik verkeerde witte bloedcellen in mijn lichaam had. Een week later moest ik een nieuwe bloedtest doen en toen was dit over. Vrij snel daarna voelde ik me toen ook weer goed (was pas heel laat naar de dokter gegaan).

Nu ben ik weer ziek en het lijkt alleen maar erger te worden. In eerste instantie was ik weer heel moe, hoofdpijn, uren moeten bijslapen van alleen al de trap oplopen. Vervelend en omdat ik meteen het idee had dat het hetzelfde was als een jaar geleden voor afgelopen maandag een afspraak gemaakt bij de dokter. Diezelfde middag heb ik bloed laten prikken en daar krijg ik vrijdag de uitslag van. Gewoon afwachten dus, maar alles word steeds erger. Ook op manieren die ik de vorige keer niet had en ik begin nu toch wel een beetje bang te worden dat er echt iets aan de hand is.

In eerste instantie begon alles maandagavond een beetje te draaien toen ik in bed lach. Een paar uur later zag ik mijn raam letterlijk dansen en toen ik 's ochtends ('s middags) wakker werd had ik enorme koppijn. Dinsdag werd het al een stapje erger. Ik had een ongelovelijke migraine aanval, maar mijn vriend wou toch graag even langs komen om te kijken hoe het met me ging en ik heb de hele avond met stuipen tegen m aan gelegen terwijl ik overal ogen zag en het steeds harder ging draaien. Arme jong helemaal bezorgt natuurlijk en toen is hij maar mn ouders gaan halen dat het toch echt niet goed met me ging, dus mijn vader deed het licht aan en ik begon keihard te janken omdat ik zo schrok. Vanavond is het ook weer raak. Om 5 uur ongeveer kreeg ik ongelovelijke hoofdpijn en ging ik naar bed toe. Na een half uur in bed te liggen begon alles weer te draaien. Ik voelde gewoon dat mn ogen continu weg rolden. Alles begon weer te dansen en draaien en ik had het idee dat ik overal mensen zag. Op het gegeven moment ging mijn deur open van de wind en ik schrok zo erg. Heb keihard gegilt en ben daarna keihard jankend naar beneden gerend om vervolgens nog 2 uur lang te hebben zitten trillen en puffen op de bank. Ik kreeg gewoon geen adem meer omdat ik zo bang was ;(

Nu gaat het weer even. Voel me weer iets beter maar ben bang dat het zometeen weer terug komt.. Ik heb continu n tik met mn rechterarm die kan ik gewoon niet meer stilhouden en dat maakt me echt bezorgt.

Herkent iemand dit misschien? In ieder geval bedankt voor het lezen.

chocobroodje

Re: Wat is er aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:01

Bel jij eens even heel gauw met de huisartsen post, dit kan niet goed zijn. Doen hoor!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:04

Idd even de HAP bellen en je verhaal vertellen. Het kan door de koorts komen, maar klinkt niet gezond!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 22:08

Yessy schreef:
Idd even de HAP bellen en je verhaal vertellen. Het kan door de koorts komen, maar klinkt niet gezond!

Dat is juist het vreemde.. Ik heb helemaal geen koorts :\

Ik zit trouwens op de computer omdat ik niet durf "mn hoofd met rust te laten" ben bang om weer een "angstaanval?" te krijgen..

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:08

Lijken wel een beetje angstaanvallen..
Niet wachten op vrijdag, bel de huisartsenpost!
Hier kun je helemaal gek van worden, met alles wat daarop volgt

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:17

Als ik hoofdpijn heb dan draait de wereld ook voor mijn ogen. Heel akelig. En dat is denk ik hetzelfde wat jij nu elke keer hebt. Bij mij komt dit niet heel vaak voor, maar jij hebt nu telkens van die 'aanvallen'. Ik zou er als ik jou was er mee naar de huisarts gaan! Want dit is natuurlijk niet leuk.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:23

Het klinkt voor mij naar een fikse migraine aanval en daar ben je idd erg beroerd van :\ .
Zeker even bij de HA langs gaan; als hij ook migraine aanvallen constateerd, zijn daar erg goede medicijnen voor te krijgen. Je knapt daar echt zienderogen van op :) .
Als het geen migraine is, kan hij iig kijken wat er dan wel aan de hand is. Beterschap :(:) !

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 23:43

Heb je nou gebeld of niet?

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 09:45

Ik hoop het wel voor ts

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:02

Dat dansen en draaien van je omgeving komt mij heel erg bekend voor.
Zelf ben ik migrainepatient (om het even zo te noemen) en ze konden niet direct een oorzaak vinden van het dansen en draaien, dus hielden ze dat op migraine.

Sterkte ermee TS en laat je weten als je contact hebt gehad met de huisarts?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:10

Wat ontzettend rot voor je, TS. Ik denk niet dat dit heel normaal is en in jouw geval had ik al lang de HAP gebeld :o

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 13:16

Ik heb de huisarts niet meer gebelt. Ben uiteindelijk gewoon in slaap gevallen. Ik krijg zowiezo morgen de uitslag van het bloedonderzoek dus ik wacht daar even op.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:29

Nou meidje ik ben ook niet snel van de HAP bellen, maar in jouw geval had ik dat wel gedaan hoor. Voel je je nu wel beter?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 17:13

chocobroodje schreef:
Nou meidje ik ben ook niet snel van de HAP bellen, maar in jouw geval had ik dat wel gedaan hoor. Voel je je nu wel beter?

Momenteel wel weer maar ik begin weer hoofdpijn te krijgen.. :S Ik wil gewoon niet weer! Blegh.. En bij de HAP zeggen ze waarschijnlijk toch dat ik moet rusten of het aan moet kijken..

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:20

[LZP] > [MW]