vreselijk jeukend oog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

vreselijk jeukend oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 21:10

hallo,
ik had vandaag op school weer eens vreselijk jeuk in mijn oog.
het komt opeens opzetten en dan jeukt/steekt het zo dat ik er niet vanaf kan blijven.
als ik dan jeuk, komt er vocht uit en het blijft maar doorgaan. maar het steekt zo dat ik niet kan stoppen met jeuken.
heb het wel vaker, maar dan duurt het nooit zo lang, nu had ik het gewoon een uur lang, en baal er vreselijk van want je zit continue met dat je niet wil jeuken, maar dat je moet. het zit aan de de kant van mijn neus. bij mijn traanbuisje.
heb het dus wel vaker, en heb ook een keer gehad dat er opeens heel veel vocht uitkwam en toen was het rennen naar de wc, want het stak enorm. :D
weet iemand wat het kan zijn? het is trouwens denk geen allergie, het is echt een oog.
alvast bedankt.

Siggislief

Re: vreselijk jeukend oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:20

Mss een idee om naar de HA te gaan?!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:21

Kan het niet een soort van ontsteking of irritatie zijn? Zou toch eens kijken of je iets van oogdruppels kunt krijgen die je, mocht je last krijgen, kunt gebruiken om van de jeuk/steken af te komen.

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:22

Ik heb dat ook gehad, vreselijk irritant en super moeilijk om eraf te blijven :n
Ik kreeg het op een verjaardag, mn ogen begonnen ineens te jeuken en als ik wreef deed het alleen maar meer zeer.
Ik heb er nog 2 weken last van gehad en heb mezelf toen gedwongen om niet meer te wrijven, en toen ging het over.
Dus niet wrijven! Hoe moeilijk het ook is, na een tijdje wordt het beter :P

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:22

Ik heb dat ook wel is, kan er gewoon niet vanaf blijven dan! Weet alleen niet wat het is.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:07

Ik heb dat ook en ik weet precies wat het is: allergie voor hooi met veel zaad erin. Echt afschuwelijke jeuk waar je niet vanaf weet te blijven en van het jeuken gaat het ook branden.

Ik doe nu meteen mijn ogen uitwassen na zulk hooi te voeren, helpt wel.

Ook hooikoorts kan dit veroorzaken, en allergie voor katten/hondenhaar dat in je ogen komt, ook.

Ik kan trouwens ook niet tegen make-up, zolang ik het maar af en toe gebruik gaat het goed, maar doe ik het regelmatig op dan ook jeuk en branderige ogen.

Succes ermee, is verschrikkelijk!