In november ben ik uitgegleden met m'n scooter.
Op m'n rechterknie kwam de grootste klap en op de andere een beetje.
Direct naar de huisarts gegaan want voelde het stijf worden, zij zei: 'Je zult er de komende paar dagen wel even last van hebben'
Nou de volgende dag was het zo dik dat er een tennisbal op zat en kon het niet bewegen en deed verschrikkelijk zeer. Naja ik dacht even aankijken, kon echt amper lopen.
Na 4/5 weken kon ik het nog steeds NIET bewegen, ik probeerde echt regelmatig te buigen maar het lukte gewoon niet en deed gigantisch zeer, kon soms echt van m'n stokje gaan van de pijn.
Dus toen maar weer naar de huisarts, en die stuurde me door naar het ziekenhuis om foto's te laten maken.
Toen de foto's gemaakt waren dachten ze eerst dat m'n knieschijf kapot was en moest er een arts naar kijken.
Naja, er was niks gebroken.
Dus ik werd weer naar huis gestuurd en ging maar weer naar de huisarts want wilde toch meer weten. Die zij dat de enorme bult kwam doordat m'n slijmbeurs kapot was. De rest moest naar herstellen.
Het heeft echt nog een héle tijd geduurd voor het beter ging. Na 2/3maanden kon ik weer redelijk goed buigen & lopen.
Het is nu nog altijd blauw, kan niet op m'n hurken zitten. En als ik een tijdje gewoon zit, doet het na een tijdje pijn in m'n knieen.
Als ik met mn vingers gewoon m'n knieschijf een beetje beweeg kraakt het wat, en het knakt ook heel hard als ik door m'n knieen ga.
Het knakte altijd al wel een beetje maar nu echt heel hard

Maarja word er een beetje moe van dat ik er bijna een jaar later nog steeds last van heb. Ook na een tijdje flink doorlopen, bijvoorbeeld op het station heb ik er last van. Dan steekt het in m'n knieen ofzo weet niet echt hoe ik dat uit moet leggen.
Maar is dit nou normaal? Meer mensen die zulke ervaringen hebben?