Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
ik moet zegen dat ik het voor de man wat "genanter" vind als voor een vrouw. mijn man vind t ook nie zo leuk maar heeft t er zeker voor over. wij zijn nu aan t kijken of een 2e gegunt is en heb net een laprascopie gehad vorige week om de boel te "checken" dus toi toi toi! en probeer je niet te druk te maken want zoals die dokter al zei... ze kunnen zoooooo veel! als je nog vragen hebt mag je me altijd pben ( ook als je een onderzoek of mislukte poging "kwijt" wilt. heeeeel veeeeel succes!!! Mirandaatje schreef:Ik moet zeggen dat ik een beetje moeite heb met degenen die hier beweren dat het niet gebeurd omdat je 'er teveel' mee bezig bent. Iedereen die op enig moment besluit voor een kindje te gaan is er toch mee bezig. En 9 van de 10 stellen worden gewoon op de normale manier en redelijk snel zwanger. Daarbij ken ik ook veel stellen die IVF pogingen hebben gedaan, stijf stonden van de stress en toch zwanger zijn geraakt.
Tuurlijk gebeuren er wonderen, maar dat gebeurd niet bij iedereen dus roep neit te snel dat het met 'loslaten'te maken heeft, het kan gewoon een flinke dosis geluk zijn.
Als bij de vrouw de eileiders niet toegankelijk zijn of de man heel slecht zaad heeft (ICSI kwaliteit) kun je er niet mee bezig zijn, op vakantie gaan of what ever maar dan raak je echt niet zwanger.

daantjuhhh schreef:En toch he..
Ik ben het wel met je eens hoor Mirandaatje.
Maar even een voorbeeld:
Mijn moeder wilde dolgraag een kindje.
Na 7 jaar proberen, ook via ivf enz.. NIKS wilde.
Mijn ouders hebben toen de hoop opgegeven en besloten een pleegkindje te nemen.
Toen mijn moeder hoorde dat ze in aanmerking kwamen van een meisje uit China.. was ze toch ineens zwanger.
Mijn ouders hebben de adoptie toen gecancelt. (omdat je anders 2 baby'tjes tegelijk hebt)
Nou ik was er.. (een wondertje)
Mijn ouders wilden toch nog een 2de kindje.
Zolang als ik mij kan heugen waren ze daar wel mee bezig.
Maar ik kreeg maar geen broertje of zusje.
Het kon niet.
Mijn ouders hadden na 7 jaar de hoop opgegeven.
(weer na een hoop dokteren)
En weer ineens zwanger.
En nu heb ik een broertje en zit er bijna 8 jaar verschil tussen ons.
Kan toeval zijn.
Maar ik denk toch dat mij ouders er te veel mee bezig waren.
daantjuhhh schreef:Ja, en weet je dat je na een aantal jaar niet zwanger word betekend nog niet dat er geen HOOP voor je is...
Echt geloof mij, de technieken van tegenwoordig.....
zydeco schreef:daantjuhhh schreef:Ja, en weet je dat je na een aantal jaar niet zwanger word betekend nog niet dat er geen HOOP voor je is...
Echt geloof mij, de technieken van tegenwoordig.....
en met dat gevoel werd ik vanmorgen wakker
Ze kunnen zoveel en nu het proces eindelijk in werking word gezet is de kans groot dat het ons gegund is , dan maar met een beetje hulp