pff de laatste tijd, zo'n 1,5 maand denk ik, nies ik zoveel!
ik dacht eerst dat het kwam omdat ik op mn werk aan het afstoffen was en dat het even een tijdje bleef kriebelen.. maar er komt geen einde aan.. verder heb ik nergens last van.. ja na het niezen heb ik n loopneus, maar dat is na een tijdje ook weer voorbij.. ik snuit zo nu en dan mn neus, dus hij word wel schoongemaakt..
maar ik heb er overal last van.. thuis, op mn werk, op stal.. bij wie dan ook.
hmm lijkt me toch een allergie, of een lichte neus verkoudheid wat niet doorkomt. Even langs je huisarts die kan je testen of je ergens allergies voor bent
zonnebloem18
Geplaatst: 27-09-09 21:55
Je zou eens je neus kunnen spoelen met een neusbidet kan geen kwaad en het kan wel helpen.
Je klachten klinken bijna hetzelfde als de klachten die ik had voordat ik tabletjes kreeg voor mijn huisstofmijtallergie. Inderdaad verstandig om dan even langs de huisartste gaan
jaaaa ik heb echt precies hetzelfde en word er heeeelemaal gek van. ben al bij de dokter geweest voor allergietest maar ze konden niks vinden. ik heb de laatste paar maanden nog meer geniest dan in al die jaren daarvoor volgens mij.
Dat heb ik ook. Eigenlijk nies ik al jaren, maar omdat het steeds erger werd en vooral ook m'n omgeving het steeds erger vond worden (lees: thuis schrikken ze er allemaal erg van, iedereen vliegt een meter de lucht in zegmaar), heb ik m'n bloed eens laten onderzoeken. Ik blijk dus allergisch voor onder andere huisstofmijt.
En niezen moet je inderdaad niet inhouden hoor, dat is nogal slecht.
ik hou ze niet in.. en opzich vind ik het niet erg om zo nu en dan een keertje te niezen maar de hele dag.. en dan die irritante loopneus.. en als je wil snuiten komt er niets uit als het deze week nog zo doorgaat miss inderdaad even naar de huisarts.. miss toch een allergie..