Iemand enig idee? - Gezwollen hoofd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Iemand enig idee? - Gezwollen hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 10:06

Ik zal bij het begin beginnen, vrijdagmiddag 6 paarden getoiletteerd voor een bruiloft/fotoshoot. Halstertouw tegen mijn hoofd aangekregen, niks te zien en deed na 5 min ook geen pijn meer. Savonds kloppend gevoel in mijn wang, maar niet heel erg....
Zaterdagochtend wordt ik wakker is mijn wang iets dikker en mijn oog geiriteerd(kan door stog en viezigheid komen van het toiletteren)
In de loop van de zaterdag wordt mijn wang en oog steeds dikker, maar het doet nog steeds geen pijn, alleen trekkerig gevoel doordat de huid strak staat....
Vanmorgen wordt ik wakker, heel mijn rechterkant van mijn hoofd dik en oog zat dicht en is geirriteerd......maar nog steeds nergens pijn.....
Raar of niet, zie eruit als iemand die in elkaar getimmert is alleen is het niet blauw alleen dik en trekkerig...dacht zelf aan een allegrische reactie misschien toch ergens op.
Maar goed morgen ga ik als het niet beter is langs de ha....

Iemand al enig idee, of eerder mee gemaakt?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-09-09 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt

Alwiene

Re: Iemand enig idee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:22

Morgen huisarts? Wat dacht je van nu de HuisartsenPost even bellen?? Ik kan zo snel de oorzaak niet bedenken, maar een dergelijk hard doorzettende zwelling klinkt mij niet fijn in de oren. Als het nu gelijk was aan gisteren oke, maar de snelheid waarmee dit doortzet vind ik niet klinken als iets waarmee je rustig nog maar eens een nachtje moet wachten. Bel nou gewoon die HAP even op, overleg met ze. Desnoods overleggen zij met een arts en dan hoor je wel of ze het nodig vinden dat je vandaag nog langskomt.

o0eefje0o

Re: Iemand enig idee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:25

ik zou ook nu nog even na de HAP rijden en niet afwachten!
waar kwam het halster touw tegen je hoofd terecht?

saskiaojan

Re: Iemand enig idee? - Gezwollen hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 15:08

Tegen mijn wang aan vlak naar mijn neus....de gesp he!
gaat al beter btw, de zwelling zakt naar beneden......
Heel apart dit

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:11

Ik zou toch voor de zekerheid even bellen hoor (zegt iemand die zelf ook liever afwacht :P).

Met je hoofd moet je voorzichtig doen! Het lijkt altijd wel alsof als er iets tegen je hoofd komt het 10x meer opzwelt dan ergens anders.

(= is ramptoerist en ben stiekem wel benieuwd naar een foto :P)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 15:15

whahahahaha....
gelukkig dat je het zegt, voelde me vanmorgen ook 10 keer opgezwollen.....Heb idd weleens een basketbal tegen mijn hoofd gehad toen was het ook net alsof ik de bof had....
Fotos wil iedereen wel maken, maar doen we lekker niet.