Ik word er nu echt niet goed meer van, ik ben zo vaak ziek!
Of nou ja 'ziek' is ook een beetje een groot woord, maar ik ben in iedergeval heel erg vaak verkouden.
Loop te hoesten, daar krijg ik het dan weer benauwd van, krijg daar koppijn van en alle bijkomende dingen.
Maar goed, een maand geleden was ik ziek, waarschijnlijk de Mexicaanse Griep, maar het is weer eens zo ver. Loop weer te hoesten en te snotteren en over een maand zou het waarschijnlijk wel weer raak zijn.
Ben een heel erg sportief en druk type, dus kan het meestal niet echt gebruiken

Voor m'n vriend is het natuurlijk ook niet leuk, die steek ik ook met regelmaat aan. Ben dan ook vaak moe als hij hier is of ik bij hem ben, dus voel me echt een ontzettende kneus op zulke momenten.
Daarom probeer ik nog wel zo veel mogelijk dingen te doen als ik grieperig ben.
Ik leef heel gezond. Eet goed, sport genoeg, eet genoeg vitamines. Ben normaal ook heel vrolijk, maar vind het nu niet leuk meer worden.
Nou zijn er een paar dingen die mijn zijn verteld waar het aan kan liggen.
- Mijn amandelen zijn er nog niet uit.
- Ze zeggen dat het mischien ook kan komen door lactose-intolerantie, want dan schijn je meer slijm ofzo te produceren.
Ik heb werkelijk geen idee, maar zijn er meer bokkers die dit hebben of die weten wat ik zou kunnen doen. Jullie zouden me echt heel erg helpen!
Alvast bedankt

...