Maar ik begin me inmiddels toch een beetje zorgen te maken...Het begon nadat ik terug kwam van vakantie. Een aantal mensen vroegen of ik was afgevallen? Nou ja, niet dat ik weet, maar zou kunnen. Uiteindelijk toch maar gaan wegen en jawel, 2 kilo kwijt. Maakt niet uit, ik was vorig jaar toch wat aangekomen, dat was er bij deze dan weer af.
Tot gister, krijg ik weer te horen of ik ben afgevallen? Weer op die verdomde weegschaal gaan staan en jawel hoor, nog eens 2 kilo er af! Niet dat ik het mis, mijn BMI is volgens voedingscentrum alsnog 22,49. Maar goed, volgens dat ding mag ik zelfs nog wel 54 kilo wegen, al weet ik niet of dat nou wel zo gezond is?
Hoe dan ook, ik heb al een broek een maatje kleiner gekocht, riem zit op het strakste gaatje....
Ik heb totaal geen eetlust de laatste tijd. Maar toch eet ik voor de goede orde netjes een boterham voor ontbijt, 2 boterhammen voor het middageten en 's avonds avondeten. Tussendoor pak ik meestal een stuk fruit. Eigenlijk net als voordat ik begon met afvallen. Snoepen doe ik amper, dat staat me echt tegen. Ik kan me er echt niet toe zetten om nu een zak chips open te maken en daar eens lekker van te gaan eten....
Mijn moeder vind dat ik naar de huisarts moet. Zou dat ook nodig zijn? Of even afwachten of ik nog meer afval? Gewoon meer gaan eten?
Zijn nagenoeg volledig verdwenen, mijn bovenbenen zijn ook een stuk slanger geworden en mijn strakke broek zit voort los... Niet erg opzich, het is er op de goede plaatsen vanaf gegaan
ik heb ook minder eetlust nu. kan toch wel denk ik dan maar