Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amillia schreef:om aan te komen kun je je eetpatroon wat veranderen, je kan gaan zoeken naar dingen die calorierijk en vezelarm zijn, belangrijke voedingstof hier is vet, dat zit overal wel in maar de moet de verzadigde vetten hebben. ook moet je de light producten laten staan en volle melk etc nemen. als deze kleine dingen helpen al ontzettend, van sla kom je niets maar bij chocolade kun je erop wachten!

Lins_Vetra schreef:amillia schreef:om aan te komen kun je je eetpatroon wat veranderen, je kan gaan zoeken naar dingen die calorierijk en vezelarm zijn, belangrijke voedingstof hier is vet, dat zit overal wel in maar de moet de verzadigde vetten hebben. ook moet je de light producten laten staan en volle melk etc nemen. als deze kleine dingen helpen al ontzettend, van sla kom je niets maar bij chocolade kun je erop wachten!
Zoiets als een mac-donalds dieet dus
Niet echt gezond. Lijkt me dat ze wel gezond wil blijven.
Lijkt me inderdaad vervelend TS om dat elke dag te horen.Ben benieuwd wat de dieetist hierover zegt!
amillia schreef:Lins_Vetra schreef:
Zoiets als een mac-donalds dieet dus
Niet echt gezond. Lijkt me dat ze wel gezond wil blijven.
Lijkt me inderdaad vervelend TS om dat elke dag te horen.Ben benieuwd wat de dieetist hierover zegt!
nope, gewoon volle producten gebruiken inplaats van light noem in geen mac-donalds dieet

Nu krijg ik juist de dingen naar mijn hoofd 'als je niet meer hoeft, eet Denise het wel op!'
Merel_93 schreef:Tja da's best banketstaaf... Maar te dik zijn lijkt me erger! Je wilt niet weten hoeveel mensen jouw bouw mooi vinden! Okee, misschien niet de mensen waar je op zit te wachten...![]()
Voedingsdeskundige kan een oplossing zijn, misschien heb je daar wat aan?
Trouwens, elke zin afsluiten met die twee puntjes (..) is best irritant
Germatje schreef:Ik zie dat je pas 17 bent, toen was ik ook echt veeel te licht hoor! Komt vanzelf

Kan geen kwaad 

Ik zat/zit goed in mijn vel en nobody can take that away from me! En toen ze daar achter kwamen, bleven alleen de leuke, flauwe opmerkingen over. Moet ik wel zeggen dat ik ontzettend bijdehand ben, dus mijn opmerkingen terug waren ook erg gevat. 

Elliebelle schreef:Om eerlijk te zijn schrok ik best van je foto in je profiel..
Ik zou naar een dietiste gaan die je kan helpen aan te komen, je moet je natuurlijk niets aantrekken van al die mensen met vervelende opmerkingen. Maar je moet ook niet alles verkeerd opvatten want er zullen vast ook mensen zijn die het goed bedoelen.
Ik was trots op m'n slanke lijntje en vond die bevestigingen elke keer géén probleem. 
Sinds m'n 17/18e kom ik dus wél aan. En nu ben ik gewend om zoveel te eten; zeg maar vreten, dusja..
Ik kan nog veel meer eten zonder aan te komen vergeleken met het gemiddelde mens, maar met de hoeveelheden die ik wegwerk kom ik toch wel aan. 
)
dus heel veel broeken zitten verschrikkelijk los en lijken helemaal niet mooi bij mij.