Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

liedje89 schreef:Dat jij lichter bent hoeft niet automatisch te betekenen dat het sterker op jou in werkt. Dat kan ook aan andere dingen liggen.
Onze huisarts zij altijd dat je zo misselijk word van AB omdat ook je goede bacterien die helpt bij vertering (darmflora) word gedood door de AB. Dus dan licht het aan de darmflora die je op dat moment hebt (denk afhankelijk van dieet ed). Bovendien als mijn vader hoofdpijn heeft neemt hij 1 asperine en is het weg dat ik heb er altijd twee nodig dus lengte n gewicht zijn echt niet de enige factoren.
Maar als de symptomen bij hem aanhouden na de kuur zou ik daarvoor idd nog een keer richting huisarts gaan.
@letsgokelly: Weet jij waarom dat zo is dan dat je bij chlamydia een kortere kuur hebt als bij andere infecties. (op de site van gezondheidsplein staat namelijk wel gewoon kuur van 7 dagen)?
EDIT: op deze link staat iets over vruchtaarheid en chlamydiahttp://www.gezondheidsplein.nl/online-spreekuur/8329/Wat-is-het-effect-op-je-vruchtbaarheid-na-een-doorgemaakte-chlamydia-infectie.html
liedje89 schreef:@letsgokelly: Weet jij waarom dat zo is dan dat je bij chlamydia een kortere kuur hebt als bij andere infecties. (op de site van gezondheidsplein staat namelijk wel gewoon kuur van 7 dagen)?