Sauna.. Heerlijk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Sauna.. Heerlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 13:13

Zijn er hier meer mensen die het heerlijk vinden om naar de sauna te gaan?

Ik ga komende zaterdag een dagje. :D

Heerlijk!

Even helemaal ontspannen, genieten en tot rust komen.
Pure rust en ontspanning, en het heeft ook nog een positief effect op mijn huid.

Op en top genieten voor mij. :j

PineApple

Re: Sauna.. Heerlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:15

Ik hou er ook ontzettend van!
Echt even lekker ontspannen en genieten, heerlijk!
Heel veel plezier zaterdag :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:15

ZAAAAALIG!
Mijn favo sauna is die in Zevenhuizen (Groningen), ik houd van sauna's waar ze veel opgietingen doen en lekkere geuren of andere extraatjes zoals takkenmassage enz.
En het liefste met mooi weer, zodat je lekker een boekje kunt lezen buiten in de zon :)

hmmm.... toch even kijken wanneer ik weer ga :D

Met wie gaan jullie naar de sauna en met wie absoluut niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:25

Yep, regelmatig. Heerlijk!

Met wie wel en wie niet? Eerlijk gezegd niet anders dan naar de kroeg. Met mensen die ik leuk vind wel, met alle anderen niet :D Da's eigenlijk mijn enige criterium. Of het dan verder een man of vrouw, vriend(in) of buurvrouw is maakt me niet uit. Alleen is ook heerlijk trouwens.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 13:28

@ Sonja: Hoe oud ben je, als ik mag vragen? :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:30

Mijn hele schoonfamilie gaat ook naar de sauna. Vriendlief wil niet, vriendin wel en met haar ga ik dan ook altijd. Durf het eigenlijk (nog?) niet aan om met schoonmams naar de sauna te gaan, vind het idee dat ze ziet wat haar zoon ziet misschien een beetje gek :P
Zelf zou ik niet graag mensen tegen willen komen die ik ken, zoals bv collega's.
Vreemden maakt me niets uit hoor, loop daar heel lekker in mn blootje :D

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:31

heeeeeeeeerlijk, en vooral in de herfst / winter als het buiten druilerig of guur is *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:37

Ragnaaa schreef:
@ Sonja: Hoe oud ben je, als ik mag vragen? :)

Ohooooh da's heeeeuuuuuul onbeleefd :))

Ik ben 38 Ragnaaa, hoezo?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:38

Ik denk dat ze doelt op het feit dat jij met iedereen wel naar de sauna wil (dus durft). Meestal ben je dan niet heel jong, want dan ben je vaak wat preutser.
Toch, ts?

Gerner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:41

Ik ga bijna elke week wel twee keer.
Het zit bij mijn sportschool abonnement in.
Vijf minuutjes fietsen en hoppaa, ik ben er.
Ik realiseer me wel dat dit vet luxe is eigenlijk.
Maar het is heerlijk, soms 's avonds ga ik nog wel even om half 10, 1 rondje doen.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 13:41

Omdat je zegt dat je ook graag alleen naar de sauna gaat, en vandaar dat ik even benieuwd was naar je leeftijd. :)

Ik ben namelijk 19, en ik wil ook graag een keertje in mijn eentje naar de sauna gaan, maar ik vind het een beetje.. eh.. vreemd, snap je?

Gerner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:44

In je eentje is soms heerlijk, lekker rustig, en je kan helemaal tot jezelf komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:46

Joh waarom zou dat vreemd zijn, in je eentje naar de sauna? Heerlijk hoor, gewoon doen! Hoe vaak zie je niet iemand alleen lopen/zitten daar? Ik denk daar geen seconde over na hoor, of die persoon "echt alleen" zal zijn of dat er nog een vriend/vriendin elders op het terrein van rondloopt ofzo.

Ik stond vorig weekeinde trouwens op een vriendin waarmee ik afgesproken had te wachten op het parkeerterrein en zat zo eens te kijken wie er allemaal naar binnen gingen (was een voor mij nieuwe sauna namelijk) en toen viel me op dat er best wel heel veel mensen alleen naar binnen gingen, in alle leeftijden, en zowel mannen als vrouwen.

Ik vind het lekker hoor om zo af en toe even zoiets in m'n eentje te doen. Echt verwendagje. Aanspraak genoeg áls ik dat wil, maar het is ook zo lekker om soms eens een paar uurtjes helemaal niets te hoeven zeggen, met niemand rekening te hoeven houden etc. Lekker doen wat je wilt, boekje lezen, sapje drinken, beetje zwemmen... Heerlijk!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:48

Ik vind het ook heerlijk om naar de sauna te gaan. Meestal ga ik samen met een vriendin en maken we er lekker een dagje uit van. Is altijd helemaal lekker bijkomen, heerlijk :D Geen slecht idee om binnenkort weer eens te gaan doen :o

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:48

Ik kwam laatst zo een oude lesklant van een vorige manege waar ik les heb gegeven tegen in de sauna :+

Ik ga liefst in mijn uppie, dan kun je echt helemaal tot rust komen.

Anders ben je toch voornamelijk aan de klets..

Hoewel... ook als ik alleen ga raak ik trouwens altijd wel aan de klets bedenk ik me net :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:50

Jazeker! Ik vind het echt heeeeerlijk! Jammer dat ik niet zo heel vaak kan/ga.

Ik ben vd zomer zelfs een keertje alleen geweest (dapper!) en eigenlijk beviel me dat wel heel erg goed :j :D

Verder ga ik normaal altijd met vriendinnetjes, ben ook een keer met mn mams geweest :)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:39

Heerlijk sauna, dat is echt de plek waar ik helemaal tot rust kom. Dat is echt zo extreem dat als ik dan weer buiten sta pas weer realiseer dat er ook nog een buitenwereld is. Dat gevoel heb ik anders nooit en is zo apart.

Meestal ga ik met mijn moeder. Maar we zijn ook weleens met het hele gezin geweest maar dat is alweer een tijd geleden. Bij mijn ex hadden ze een eigen sauna, dat is wel lekker maar geeft niet die totale ontspanning als een vreemde sauna, beetje raar maar waar.

Marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:52

Yuppppp overheerlijk!

Eigenlijk het liefste met een vriendin niet meer dan één want dat is te druk ;) :D :+ Gemiddeld ga ik zo 3 tot 4 keer per jaar.

Ik ga heeulll binnenkort naar de nieuw heropende sauna in Den Bosch (devarana) dagje heerlijk sauna en een hotstone relax massage hoommmmmmmmmmmmmm....

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:56

Ik zou gratis naar de sauna kunnen maar van mij hoeft het niet :P Ik werk namelijk bij een hotel waar sauna bij is... Toch lijkt het me wel lekker om een keer heen te gaan, maar het idee daar naakt rond te lopen vind ik niks :P

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:59

een échte saunaganger ben ik niet. een graadje of 40/50 trek ik nog wel, maar daarboven krijg ik het echt benauwd.
doe mij maar een stoombad ofzo, veel lekkerder.

pasgeleden met een vriendinnetje naar de zwaluwhoeve geweest. nou echt genieten! ook sauna's, maar we zijn geen echte die hards die in de heetste sauna's gaan :P.

vreemde mensen vind ik overigens ook niet erg, die zie ik daarna toch nooit erg. maar ik zou me wel een beetje opgelaten voelen als ik een collega oid tegenkom :oo
o en mn schoonmoeder zie ik idd ook nog niet echt zitten. toen we beiden nog thuis woonden en ik sliep bij mn vriend, liep ik daar ook niet even snel in mn ondergoed de gang op. terwijl het maar 1 deur verder was.. vind het idd een raar idee dat je schoonmoeder ziet wat haar zoon nou zo leuk vind :+

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:14

Marijke schreef:
Yuppppp overheerlijk!

Eigenlijk het liefste met een vriendin niet meer dan één want dat is te druk ;) :D :+ Gemiddeld ga ik zo 3 tot 4 keer per jaar.

Ik ga heeulll binnenkort naar de nieuw heropende sauna in Den Bosch (devarana) dagje heerlijk sauna en een hotstone relax massage hoommmmmmmmmmmmmm....

daar was ik onlangs al... is mooi geworden, maar mijn favo is nog altijd die in Geldrop

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:29

Oeh sauna :D
Ik ga altijd na het sporten de sauna in..

Geen super de luxe sauna, maar echt heerlijk om even na het sporten daar even te liggen :+:
Krijg er weer helemaal zin in :D

Zo'n hele dag naar zo'n sauna lijkt me ook echt super!
Misschien toch maar binnenkort een keer doen :D

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:31

GODDELIJK
ik ben laatst voor het eerst samen met mijn vriendin geweest(op vrouwenavond hoor) maar ik vond het heerlijk voelde me überschoon toen we daar weggingen haha, en volgens mij heb ik nog nooit zoveel gezweet :P

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:32

Pfff nee... ik ben samen met mijn vriend een keer gegaan, ik ging echt bijna van mijn stokje. :n
Ik kan er dus niet tegen...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:38

Ik vind het heerlijk, probeer toch in ieder geval wel 2 tot 4 keer per jaar te gaan :j Samen met een vriendin, lekkere massage erbij en er gewoon écht een dagje uit van maken, uurtje of 11:00 daar zijn en tot uurtje of 20:00 blijven, lekker eten tussendoor :p En meestal na het eten gaan we uurtje slapen in de relaxruimte :))

Ik vind het heerlijk, ben 's avonds altijd ontzettend moe maar zo lekker voldaan :j