Zonnebank vraagje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Zonnebank vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 22:43

Ik heb even een vraagje aan de zon kenners.
Ik heb pas een kuur van 10 dagen gehad, en ben nu naar een snel bruiner gegaan in het lokale zwembad. Heerlijk ding voor 1 keer per week. Maar, mijn kleur vervaagd heel snel, en de bruine kleur die ik had bereikt met die kuur is zo goed als bijna weg :Z Hoe kan ik mijn kleur nou behouden? Ik mag maximaal 3 keer per week onder de snel bruiner, maar ik ben bang dat ik dan echt look-a-like neger word :+ Voorlopig ga ik gewoon lekker 1 keer per week, soms 2 keer als ik zin heb en me portemonnee het toe laat.. Iemand tips? trouwens niets gevonden op internet..

Shanelle

Re: Zonnebank vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:32

Je goed insmeren met aangepaste producten - en teveel zonnebanken is écht he-le-maal niet goed hoor. Beter wat bruin uit 'n potje halen lijkt me :D

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:39

Ik weet hoe je goed en lang bruin kan blijven!
Heel veel bij de paardjes bezig zijn, en dan open kleren aandoen. En je heel lang niet wassen...
Dan blijf je lekker bruin :D.

Nee, sorry, geen ervaring mee. Ik wil al heel lang eens zonnebanken, maar durf niet, zou niet weten hoe dat gaat en moet en dergelijke.
Achja, ik heb het geluk om als roodharige toch heel mooi bruin te worden.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:43

Na het douchen en voor het slapen gaan insmeren met after sun. Daarnaast speciale zonnebankproducten gebruiken die je huid beschermen tijdens het zonnebanken.

Anoniem

Re: Zonnebank vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:34

[LZP] > [MW]