Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zat bij de shiatzu massage uiteindelijk om mij meer energie te geven... wat niet werkte. Maar goed: niet geschoten is altijd mis
Bleek achteraf dat mijn allergie erger uitviel dan was gemeten 3 jaar terug. Ik was alleen maar allergischer geworden en dat zorgde voor verergering van de astma en continue luchtweginfecties.... Wat ik nog steeds heb
) Christi schreef:Vooral die vermoeidheid begint gevaarlijke vormen aan te nemen. van de week was ik aan het opruimen en ineens werd ik een uur later in mijn bed wakker. Ik heb echt geen idee hoe ik daar terrecht kwam. Gister ook zo iets. zit ik lekker te bokken, val ik gewoon voorover op het toetsenbord in slaap, maar ga ik op zo'n moment op mijn bed liggen, dan kan ik nit slapen. En als dat al lukt bewust, dan ben ik om de haverklap terug wakker
Christi schreef:die pillen slik ik al een hele tijd. maar ik kan het inderdaad eens navragen.
Vooral die vermoeidheid begint gevaarlijke vormen aan te nemen. van de week was ik aan het opruimen en ineens werd ik een uur later in mijn bed wakker. Ik heb echt geen idee hoe ik daar terrecht kwam. Gister ook zo iets. zit ik lekker te bokken, val ik gewoon voorover op het toetsenbord in slaap, maar ga ik op zo'n moment op mijn bed liggen, dan kan ik nit slapen. En als dat al lukt bewust, dan ben ik om de haverklap terug wakker
Nee de ziekte van Lyme hebben ze niet onderzocht voor zover ik weet

Equidea schreef:drink je wel genoeg?
Je kunt jezelf vergiftigen, dan krijg je ook veel van die symptomen (uit ervaring).