poosje terug steeds last van maagzuur. Dat eindelijk over krijg je dit ...
Twee weken terug ongeveer dacht ik een blaasontsteking te hebben. Was nog niet naar de huisarts gegaan. Maar dat was 1 dagje heel erg. De dag erna geen problemen meer en die dag daarop weer wel.
Dat was ongeveer een weekje zo door gegaan, en toen kwam ik er achter dat mijn vriend ook zoiets had tijdens de toilet bezoeken. Maar dat was 2 daagjes en ging ook al weer beter. Maar ja, een blaasontsteking is niet besmettelijk en we hebben ook geen seks gehad ofzo omdat ik wel weet dat het niet handig is als je blaasonteking hebt.
Dus wij dachten toen dat ik maar eens een soa test moest laten doen, die heb ik voor morgen gepland.
Mijn vriend is vlak voor dat hij met mij ging ( ongeveer 4 /5 maanden terug) getest, en daaruit bleek dat er niks aan de hand was.
Maar nu, af en toe nog beetje last van die blaasontsteking symptomen. Maar sinds maandag in de ochtend heel misselijk en dat over de dagen met vlagen, ook veel buikpijn. Weinig eetlust, maar eet wel gewoon.
Volgens mij vriend ben ik ook best humeurig deze week wat
. Op ene moment vrolijker andere moment zwaar pissig, maar dat heb ik zelf niet in de gaten en kan dan ook geen reden verzinnen.Laatste tijd ook heel veel moe, niet echt energie.
En nu, vanaf ongeveer 12 uur. Ergens tussen de middag. Kreeg ik steken vlakbij me linker eierstok. Van de week ook een keer even gehad op beide eikerstokken ( teminste daar in de buurt, zo voelde het). Dat is nu doorgeschoten naar me onderrug. De normale symptomen voor ongesteldheid zeg maar. Alleen die heb ik normaal altijd 1 dag van te voren en ik moet pas maandag me laatste pil slikken en daarna word ik pas ongesteld duurt meestal ook nog twee dagen.
Ik vind dit allemaal zo vaag. Moet dan morgen wel naar de huisarts, ook nog een nieuwe waar ik nooit geweest ben. Aan de ene kant wel beetje spannend, maar niet echt zenuwachtig ofzo. Weet niet hoe ik het moet uileggen. In ieder geval dat kan geen invloed hebben denk ik op mijn lichaam, of denk niet dat het probleem daar ligt.
Maar wat ik hierboven allemaal beschrijf kan toch nooit van een soa of iets komen? Moet nog getest worden denk dat ik dat niet heb. Maar ja wat is er wel?
Schrijf dit vooral ff omdat ik zwaar idioot word van de vraag wat is er aan de hand dan..
Mischien weten jullie iets... Weet dat ik toch daarvoor naar de huisarts moet, maar ja.....