Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misschien kun je eens contact opnemen met haar?
. Ik heb dan niet mijn rug, maar mijn nek gebroken. Mijn onderste nekwervel om precies te zijn, met een val van een paard. Ik droeg een cap (gelukkig) en die was totaal aan diggelen. Het was gelukkig ook een vrij stabiele breuk. Ik heb 4 maanden in een strakke nekkraag moeten zitten waarin ik absoluut niet kon bewegen. Daarna 2 maanden afgebouwd, want de spieren die mijn hoofd 'droegen' waren héél slap geworden. Ik heb sinds dien nog een keer paardgereden. Maar ik was bang geworden en kreeg na het rijden echt heel veel last van mijn nek.
Valerie_V schreef:Delphi: dat is dan ook wel echt een flinke klap geweest! zo'n nekkraag lijkt me ook heel erg vervelend heb er alleen even 1 om gehad toen ik met de ambulance naar het ziekenhuis moest en dat vond ik al erg
lotttttttt schreef:Jah je nek ik altijd weer erger dan rug denk ik... Dat lijkt me helemaal vreselijk!
Ik heb nu weinig pijn, fysio zei dat dat weer erger kon worden als mn corzet af mag.. Ik hoop het niet! Ga volgende week weer voor foto's! Hopen dat ze met goed nieuws komen