af en toe zeurde het wat, maar zolang het niet echt pijn deed, redde ik het prima.
zondag in de auto begon het toch in 1 keer heel erg te steken. Ibuproven genomen, en niks meer aan de hand.
die avond werd het wel heel erg, en hield ik het niet meer uit. Ik moest maandag naar de tandarts. Daar hebben ze m'n hele kies leeggehaald en met een medicijn gevuld. Dan moest het wel minder worden. Nou de verdoving was nog niet weg of het begon weer verschrikkelijk pijn te doen.
Vanochtend dus weer naar de tandarts gegaan. Vulling en medicijn er weer uit, schoongemaakt, en meteen de kies erboven ook gedaan, want daar kon de pijn ook nog wel eens van komen.
als het om 5 uur nog niet over was moest ik nog maar even langs komen. Helaas was het om 5 uur niet helemaal over, maar ik had wel het idee dat het minder werd. Daarbij hadden we gasten zitten dus kon ik ook niet even weg tussendoor.
Helaas begint de pijn weer steeds erger te worden, en zolang ik elke 30 seconden maar een slok water neem is het redelijk uit te houden. Maar ik wil ook graag nog slapen. Ik voel me al niet lekker. Ben warm, maar heb het ijskoud... En als ik dan nog een nacht slaap oversla dan ben ik morgen helemaal geen mens meer..

Hoe kan ik zorgen dat de pijn minder word? (behalve naar de tandarts gaan, want daar sta ik morgen ochtend om 8 uur weer voor de deur)
Paracetamol 500 heb ik er inmiddels 8 van gehad, en dat helpt geen steek. Ook ibu 600 werkt niet meer

Je kunt het natuurlijk ook doorslikken. Misschien krijg je dan zo'n roes dat je er niks meer van voelt en lekker slaapt. Alhoewel in combinatie met paracetamol zou ik dat niet doen!! Verder heb ik ook wel eens iets gehoord van op een kruidnagel te kauwen. Maar denk dat de tandarts de beste oplossing is.
)