Ja, heb morgen wel dingen te doen, heb gesprek met iemand (waar ik toch wel tegen op zie, zal een moeilijke keuze moeten maken.), werken, nog een gesprek, maar dat is het ook.
Ik ben altijd, kapot, van de spanning. Dit uit zich in niet kunnen eten, vooral 's ochtends niet, ontzettende buikpijn, trillingen, diaree, ontzettend veel en vaak plassen.
Heb dit al vrij lang, toen ik op m'n 10e op paardrijles zat op de manege, jaar gereden, elke keer was ik op van de spanning.
Maar tegenwoordig is het steeds meer en vaker. Ik ben op van de spanning van het feit dat ik over het station moet lopen, dat ik naar het werk moet, etc.
Ik praat elke week met een werkbegeleider, die ik morgen dus ook spreek. (Ik heb er 2, en spreek er morgen ook 2
). Die 1e moet ik een beslissing bij maken, die me niet in de koude kleren zit, zie hier erg tegenop, maar ook als ik gewoon werkbegeleiding krijg, ben ik op van spanning. En tijdens het gesprek is het niet minder, en sla ik dicht. Bij die ander overigens niet, wel gespannen, maar niet last van dichtslaan. Misschien wel bekend, ik heb een sociale angst stoornis. Kan het uiteraard mee te maken hebben. Alles is eng, maar ik probeer wel alles aan te gaan.
Zijn er middelen om je spanning in de hand te houden? Mijn slapen lijd er ook onder.