Een kleine maand geleden heeft mijn pony (haflinger) met ijzer en al op mijn voet gestaan. We waren buiten aan het wandelen en ik wilde omkeren, ze keerde dus op bovenop mijn voet. Rechtervoet en dan net boven mijn kleiine teen en die ernaast. Kon op dat moment niet lopen dus ben naast mijn pony mank naar huis gegaan. Onderweg even mijn schoen uitgedaan om te kijken of alles er nog aan zat

Op stal aangekomen direct gekoeld. Bleef dag erna nog heel pijnlijk en werd steeds dikker. Ben naar de dokter gegaan en die heeft me doorgestuurd naar ziekenhuis voor foto's. Niet gebroken, wel flink gekneust! Ik heb zo'n strakke sok gehad die ik 2 weken gedragen heb, om de zwellig tegen te gaan en wat steun te hebben voor het lopen.
Mijn voet is niet heel erg pijnlijk meer, kan weer goed lopen. Maar op die plek waar mijn pony is gaan staan is het nog steeds dik. Je voelt wel degelijk een dikker verschil tussen links en rechts. Is dat normaal? Dat het dik blijft?

. Je kunt toch beter iets kneuzen dan breken
. Spreek uit ervaring, ooit mijn voet zwaargekneusd toen die dubbelklapte onder een hek, dat deed zeer, maar toen ik mijn been brak ging pas echt door de hel. uit ervaring kan ik helaas zeggen dat breken toch pijnlijker is dan kneuzen en met een breuk ben je veel langer zoet