Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Succes! Carmenn_ schreef:Dat had ik ook!!
Eerst had ik wat pijn bij het make up afhalen, toen werd ik op een ochtend wakker en was m'n oog zo dik! Leek net alsof ik in elkaar geslagen was. Toen naar de dokter die zich druk maakte omdat het toch in een van je schedelholtes zit wat dus door kan slaan naar achter richting je hersenen. Dus antibiotica gekregen, ziek thuis gebleven en goed schoon gehouden. Volgende dag kon ik m'n oog niet meer open doen en ook boven m'n oog dik! Dus ik weer naar de dokter en die zei heel wat anders... Ik had namelijk een steenpuist in het hoekje aan de binnenkant van m'n oog. Hij hem uitgeknepen en dat moest ik ook ieder uur doen. Antibiotica blijven slikken. Dit was gister en vandaag ziet het er al beter uit.
Ik ga nooit naar de huisarts, maar dit zag er vrij ernstig uit en ik had ook hoofdpijn, idd ook geirriteerd en er kwam pussig spul uit. Dus toen heeft m'n moeder me er naar toe gesleept maar ik raad het jou ook wel aan om naar de huisarts te gaan! Straks word het wel erger... Dan moeten ze gaan opereren namelijk, als het doorslaat naar je hersenen.