Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo tussen de regels door maak ik dat echt wel op 
Kan je ze niet bellen/mailen of ze al meer weten?
Lekker vaag he

De derde attractie waar we in gingen was de mad mill, een ding wat gigantisch ronddraaide. Dat was geen succes, gelukkig voor ons allebei niet. We kwamen er allebei hondsberoerd uit. Mijn vriend was al niet helemaal fit en ik denk dat bij mij de spanning meespeelde. We hebben even een tijdje zitten bijkomen op een bankje, maar ik ging me niet echt beter voelen. Mijn vriend zag dat en stelde voor om naar huis te gaan. Na een uur waren we dus het park alweer uit
Kan er achteraf wel om lachen. Was gewoon niet zo handig om vandaag te gaan. Gelukkig waren de kaartjes gratis...
. Zie gelukkig veel vooruitgang bij onze vaste leden in verhouding met deel 1.
wat goed van je! Ben trots op je, het doet mij zelfs goed hier vanaf de bank. Ga je er binnenkort weer op? Hoe voel je je verder?
)
Toppertje is het.
Heb wel even goed met de arts kunnen praten, hij is wel een schappelijke man volgens mij en heeft beroepsgeheim
Hij vond het vrij normaal dat ik het even moeilijk had door de dingen die zijn gebeurt afgelopen week. We hebben ook nog even over AD gesproken en hij zei dat je schrikt als je weet hoeveel mensen eraan zitten en kan zich voorstellen dat de psych. deze aan me voorstelde maar van de andere kant zei hij ook dat het natuurlijk beter is zonder. Bij mij zijn de pieken nog wat scherper dan bij iemand anders en door AD kan het een mooiere golfbeweging worden, vooralsnog denk ik zelf dat ik wel zonder kan dus geen AD voor mij.

Dit is echt een grote stap hoor, je angst aangaan en ook merken dat die spanning zakt op den duur
Heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik dat moment met mezelf ben aangegaan, maar het laat je je wel heel sterk voelen 
Als je het zonder AD kunt redden is dat natuurlijk top, maar het toverwoord is geduld he
sorry trouwens voor de slechte opmaak van dit bericht maar post m vanaf mn telefoon
). 
Doe lekker rustig aan vanavond. Een avondje op de bank kan soms heerlijk zijn! Hopelijk ga je geen griep ofzo krijgen trouwens. 
En dat kwartiertje dat je later weggaat maakt ook niet zoveel toch, even samen rustig eten is (mij althans) ook altijd wel wat waard 
De DA zat toen met zijn handen in het haar, en ik ook..