Gister begon het in een keer. Was zowiezo al de hele ochtend moe en had het gevoel dat ik zo van m'n fiets af kon vallen, maar ik dacht, eerste dag van de week dus dat is niet zo gek.
Totdat ik in de les zat, werd steeds vermoeider en trok helemaal weg.
Werd echt kots en kotsmisselijk dus ren op een gegeven moment de klas uit naar de wc (altijd erg fijn, al die starende mensen). Heb toen 10 minuten op de grond voor de wc gezeten met mijn ogen dicht en toen ging het wel weer.
Ben toen opgestaan, naar volgende les gelopen en nog geen paar minuten later ren ik daar ook uit.
Had ook ontzettende buikpijn en nou ja heel erg misselijk.
Ook was er hoofdpijn aanwezig, maar ik had een beetje het gevoel dat de misselijkheid de hoofdpijn overstemde.
Maar goed, ik ben dus naar huis gebracht, ook thuis meteen naar de wc gerent. Vervolgens heb ik 4 uur geslapen. Toen ik wakker werd, was ik nog steeds moe, maar goed de misselijkheid was weg.
Nu hoor ik van iedereen dat het een migraine aanval is geweest, dat is aangezet door lichamelijke vermoeidheid of mischien de pil? Maar zijn dit wel de symptonen van migraine? Want ik was eerder misselijk dan dat ik hele erge hoofdpijn had.
Heb wel een keer eerder een migraine aanval gehad, maar ik kan me niet echt goed herinneren wat dat nou allemaal inhield.
Zijn er hier meer mensen met migraine? En wat doe je er tegen?
Hoor het graag!