Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kamsel schreef:Bellatrix, ik zou ze ook zo graag een stukje kleiner willen, maar ben te schijterig (en de herstelperiode bij een bostverkleining is een stuk langer dan bij een vergroting.)
Oja TS: bedenk wel dat mannen vaak niet tegen jou praten als je dikke tieten hebt, ze schijnen te denken dat die ook kunnen praten..

Sandeman schreef:Ik heb er wel ervaring mee. Heb er 11 jaar over nagedacht. Mijn vriend destijds zei dat het voor hem niet hoefde. Maar ik wilde het zelf. Achteraf dacht ik...ik had her 11 jaar eerder moeten doen.
En ze gaan 20 tot 25 jaar mee hoor.
Ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ben er elke dag blij mee.
) mooier is, doet ze het maar wel...
Misschien kun jij iets vertellen over hoe dat allemaal gaat? Niet alleen voor TS, ook om mijn nieuwsgierigheid te voeden
Hoef het zelf niet, heb ook een keurige C/D, maar ben wel benieuwd naar hoe het van begin tot eind gaat
Moest je van te voren ook een intakegesprek doen? Om zeker te zijn dat je er volledig zelf achter stond?
Daar helpt ie jou niet bepaald mee.
Goed dat je je van te voren laat informeren. Het is echt niet iets wat je zomaar 'even' doet. Kaaaren schreef:Hey Linda, je hebt nog al wat reacties al gekregen. Je hebt nog niet gezegd wel cup maat je nu hebt, maar grotere borsten zijn echt niet altijd makkelijk.. je sjouwt ze wel altijd mee!