Borstvergroting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 07:34

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een borstvergroting?
Ik zit er al een hele tijd aan te denken en me vriend heeft nou grotere gezien en die maat vind hij veel mooier als de mijne, dus nu is mijn besluit eigenlijk helemaal duidelijk.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Heb nu een A cup. En wil naar C.

Hoop dat jullie mij een beetje info over ervaringen kunnen geven.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:38

Euh, je wilt ze toch niet vergroten omdat hij HIJ het wil he? :\
Want het is jou lijf en niet de zijne, en als jij er niet voor de volle 100% achterstaat zou ik het niet doen. :n

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:40

Ik heb er geen ervaring mee, maar "mijn vriend vindt het mooier" lijkt mij niet een goeie reden om een borstvergroting te ondergaan. Dat krijg je er bij de doktoren die de vergrotingen uitvoeren ook niet in. Bij het intakegesprek zo'n reden geven en alle doktoren haken af...

Je moet het echt zelf willen, het heel zeker weten! Met of zonder vriend... Dit is niet iets wat je zomaar even beslist. Al was het alleen maar om het financiële plaatje wat eraan hangt ;)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:40

Dat was ook mijn 1e gedachte. Je vriend heeft grotere gezien DUS is jouw besluit duidelijk? Je vriend mag blij zijn dat ie je vriend is, maar heeft imo niks over jouw lichaam te zeggen :)

Ik zou af en toe ook wel is een cupje groter willen, maar het feit dat die dingen om de 15 jaar vervangen moeten worden houdt mij al tegen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:41

LiNdA1986 schreef:
en me vriend heeft nou grotere gezien en die maat vind hij veel mooier als de mijne

:n Dat hij dat überhaupt durft te zeggen.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:43

Leer jezelf eerst eens waarderen.

Zou je dit ook laten doen als je geen vriend had?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:44

Ik weet niet welke cupmaat je nu hebt en dan zou willen maar ik heb een D (kleine E) en dat is echt niet altijd een pretje. ;) Ik zou zelf wel gewoon een C cup willen maar als ik er dan wat aan laat doen is het omdat ik het wil.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:52

Hij doet het maar met wat er is en anders zoekt ie maar een ander.

Maar ik kan me ook voorstellen dat JIJ ze liever iets groter wil..
Dan zou ik gaan nadenken of je daarvoor onder narcose wil (dat is ook niet niks), dat er in je gesneden wordt, iets lichaamsvreemds geimplanteerd wil hebben en of littekens wil hebben..
Misschien even praten met mensen die het ondergaan hebben (en dan ook met mensen waarbij het mis is gegaan...)
Als JIJ dan nog graag een borstvergroting wil zou ik een gesprek bij een kliniek aanvragen.

Bellatrix, ik zou ze ook zo graag een stukje kleiner willen, maar ben te schijterig (en de herstelperiode bij een bostverkleining is een stuk langer dan bij een vergroting.)

Oja TS: bedenk wel dat mannen vaak niet tegen jou praten als je dikke tieten hebt, ze schijnen te denken dat die ook kunnen praten..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:54

kamsel schreef:
Bellatrix, ik zou ze ook zo graag een stukje kleiner willen, maar ben te schijterig (en de herstelperiode bij een bostverkleining is een stuk langer dan bij een vergroting.)

Oja TS: bedenk wel dat mannen vaak niet tegen jou praten als je dikke tieten hebt, ze schijnen te denken dat die ook kunnen praten..

Je laatste zin. _O-

En ik heb er het lef niet voor hoor, heb al genoeg operaties gehad...ik ga alleen nog onder het mes als ik een Extreme Makeover mag. :D

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:58

Ik heb er wel ervaring mee. Heb er 11 jaar over nagedacht. Mijn vriend destijds zei dat het voor hem niet hoefde. Maar ik wilde het zelf. Achteraf dacht ik...ik had her 11 jaar eerder moeten doen.
En ze gaan 20 tot 25 jaar mee hoor.
Ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ben er elke dag blij mee.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:01

Een borstvergroting omdat je vriend dat mooier vind :?
Denk er heel goed over na.
Zelf ben ik helaas voorzien van een aardige cupmaat, maar wat had ik ze graag kleiner.
Het is echt geen pretje hoor :n

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:03

Sandeman schreef:
Ik heb er wel ervaring mee. Heb er 11 jaar over nagedacht. Mijn vriend destijds zei dat het voor hem niet hoefde. Maar ik wilde het zelf. Achteraf dacht ik...ik had her 11 jaar eerder moeten doen.
En ze gaan 20 tot 25 jaar mee hoor.
Ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ben er elke dag blij mee.

Dat zijn ook de juiste 'omstandigheden' om zoiets te laten doen. Ondanks dat je omgeving vindt dat het nergens voor nodig is, het toch zelf erg graag willen.

Ik (wij?) heb(-ben) alleen het idee dat TS niet helemaal zeker van d'r zaak is, maar omdat vriendlief aangeeft dat het veel ( :? ) mooier is, doet ze het maar wel...
Nogmaals, ik heb geen ervaring, maar denk niet dat iemand om die reden de operatie uit wil voeren.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:09

Nee dat is ook absoluut geen reden om het te laten doen. Je moet het puur voor jezelf willen en al helemaal niet voor je vriend!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:14

Inderdaad :) Misschien kun jij iets vertellen over hoe dat allemaal gaat? Niet alleen voor TS, ook om mijn nieuwsgierigheid te voeden :P Hoef het zelf niet, heb ook een keurige C/D, maar ben wel benieuwd naar hoe het van begin tot eind gaat :)

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:23

Ja wat wil je weten???
Bij mijn eerste consult kreeg ik ze in mijn handen. Er waren appelvormen,peervormen,siliconen en zoutwateroplossingen.
Er wordt gekeken hoeveel huid je hebt en wat voor maat je zou willen en wat er past.

Ik heb de operatie laten doen in een prive-kliniek.
Voor de operatie komt de chirurg je borst aftekenen. Dan krijg je een roesje en ga je onder narcose.

Toen ik wakker werd leek het wel of er een hele zware baksteen bovenop me lag.
De operatie was om 12 uur en eigenlijk moest ik een nachtje blijven ,maar mocht toch om 20 uur naar huis.

De eerste 2 weken draag je dag en nacht een sportBH. Kon alleen maar op me rug slapen.
De eerste 3 weken mag je niet tillen en moet je rustig aan doen.
Na een week gingen de hechtingen eruit.
Ik heb alleen last gehad de eerste week. Had veel wondvocht en dat drukte op de hechtingen. Dit deed erg pijn en het voelde,heel raar, alsof ze eruit zouden vallen.

Daarna eigenlijk erg weing last gehad.
Nu voelt het gewoon alsof ze van mij zijn.
Niemand ziet het ook,het is heel natuurlijk. Als ik het wel eens zeg is men verbaasd.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:27

Dank je, leuk om eens te lezen van een ervaringsdeskundige :) Moest je van te voren ook een intakegesprek doen? Om zeker te zijn dat je er volledig zelf achter stond?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:33

Nee niet echt. Tijdens het eerste consult werd er wel gevraagd waarom ik het wilde. Maar er werd meer verteld over de operatie en welke soorten er waren enzo. En over de nazorg.
Had door de telefoon al verteld dat ik er 11 jaar over had nagedacht en mijn toenmalige vriend was mee en zei dat ik het niet voor hem hoefde te doen.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:33

Zoek wel eerst uit welke klinieken er goed zijn en welke minder goed bekend staan. Je kunt voor je leven verminkt zijn en je zal niet de eerste zijn die eraan overlijdt!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:35

Ik heb het bij een zeer goed aangeschreven kliniek laten doen.
Mediconsult in Haarlem.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 09:43

Ik zit er zelf ook al een tijd aan te denken hoor, heb ooit ook al informatie opgevraagd, maar eigenlijk durf ik niet en ben ik ook wel bang dat het tegenvalt, maar ik dacht dat het mij dan gelukkiger maakt en ook me vriend, omdat ie het dan wel mooi vind. Ik vroeg toen hij dat plaatje zag: vind je die mooier dan de mijne? En toen zei hij: ja.
Maar het is niet alleen dat hij het wil, maar ik ben hartstikke onzeker over mezelf en misschien dan een vergroting bijdraagt aan een beter zelfvertrouwen.
Maar ik vind het echt doodeng en ben ook wel bang dat het mislukt.

Maar bij degene die het hebben laten doen? Hoe reageerde jullie vriend daarop?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:44

Sorry maar je bent al onzeker van jezelf en ik naam aan dat je vriend dat weet, dan snap ik niet waarom hij dan zegt dat ie de borsten van een ander mooier vind :? Daar helpt ie jou niet bepaald mee. :n

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:56

Hey Linda, je hebt nog al wat reacties al gekregen. Je hebt nog niet gezegd wel cup maat je nu hebt, maar grotere borsten zijn echt niet altijd makkelijk.. je sjouwt ze wel altijd mee!

Je ziet altijd wel op tv.. die mensen krijgen een borst vergroting.. en vervolgens zijn ze de gelukkigste en zelfverzekerde mensen op aarden lijkt het.. maar wanneer de camera's weg zijn en ze zijn een half jaartje verder denk ik dat ze zo weer een hun oude patroon terug vallen.. borst vergroting is echt geen medicijn tegen onzekerheid! Net in je profiel gespiekt en je bent gewoon hard stikke mooie meid, niks om onzeker over te zijn. Probeer eerst aan je eigenwaarde te werken! Daarna kun je kijken of je het als nog wil :) Goed dat je je van te voren laat informeren. Het is echt niet iets wat je zomaar 'even' doet.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:03

Dat ie gewoon durft te zeggen dat ie je mooier vindt met grotere borsten, sorry hoor, maar dat vind ik echt belachelijk! Doe zoiets nooit, maar dan ook nooit voor een vent!!! Sorry voor mn misschien harde woorden. maar bij zo'n keuze moet alleen jouw mening tellen en absoluut niet die van een ander.

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:13

ik schopte de mijne buiten moest ie zo iets zeggen,
dat ik me borste moest vergrote omdat hij groter mooier vind.
kan jij net zo goed vrage of ie zijn dingetje laat vergrote.
sorry hoor, maar dit si echt zever

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:16

Kaaaren schreef:
Hey Linda, je hebt nog al wat reacties al gekregen. Je hebt nog niet gezegd wel cup maat je nu hebt, maar grotere borsten zijn echt niet altijd makkelijk.. je sjouwt ze wel altijd mee!

staat in de openingspost dat ze nu een A cup heeft ;)

ik zou het absoluut niet doen omdat je vriend het mooier vind, je vriend zou juist moeten zeggen dat het nergens voor nodig is!!