Ik dronk dus van een hoge percentage alcohol naar een lage percentage, en dronk van alles door elkaar, op een gegeven moment ging ik gigantisch over me nek, en heb een ''black-out'' gehad (ik herinner me vrij weinig van hoe de avond is afgelopen). Heel onverantwoord ja, en onverstandig. Maar ja, gebeurd is gebeurd en ik heb er nu wel van geleerd 
Echter.. ik ben gek op zoete witte wijntjes voor de gezelligheid, maar na 1 klein nipje van de wijn word ik al misselijk. Ik kan dus niets meer drinken, of ik word misselijk en krijg braak gevoelens
Ik word al misselijk bij de gedachte/geur/het zien van drank. Hoe kan dit zo opeens? Niet dat ik nu een mega probleem heb
Maar ik wil toch graag weten wat de oorzaak hier nou van is. Herkent iemand dit misschien?
.
maar afgelopen jaar moet ik tot mijn grote spijt zeggen dat het me 3 keer gebeurd is
en elke keer denk ik dat ik nooit meer drank aan raak, maar na een tijdje gaat het er best wel weer in - weet gelukkig inmiddels mijn grenzen weer)
Een keer als kind heel sterk gemaakte uiensoep gegeten en daar echt onwijs misselijk van geworden. Klinkt zwaar overdreven maar het heeft jaren geduurd voor ik over die geur/smaak heen was. Ik kon in het begin niet eens een ander soort soep eten want als het maar een tikkeltje leek dan kwam het alweer naar boven.