Hoe lang last van gekneusde voet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Hoe lang last van gekneusde voet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 20:16

Op 1 augustus ben ik van mijn paard afgevallen.. Toen heb ik mn voet zwaar gekneusd.
Nu, een ruime maand later kan ik nogsteeds niet op mijn tenen staan, rennen of op hakken lopen. :\

Ik ben benieuwd hoelang andere mensen last gehad hebben van een zwaargekneusde voet.. :)

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:42

Hee, vervelend dat je zo'n last hebt van je voet. Ik heb weliswaar geen zwaargekneusde voet gehad, maar wel een zwaargekneusde teen (zit ook aan je voet :+ ) Ik heb er echt super lang last van gehad, zelfs nu als ik een bepaalde beweging maak dan doet het nóg pijn...
Je moet vooral je spieren goed weer laten wennen aan de druk, anders wordt hij nog stijver, verslappen de spieren en doet het alleen maar meer pijn, succes..

Paulusjuh

Re: Hoe lang last van gekneusde voet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:43

Oeh dat is al even geleden dus! Welke plek is het precies op je voet? Mijn pony heeft 3,5 week geleden op mijn voet gestaan (rechtervoet en dan boven me kleine teen aan die kant). Ik heb toen een steunsok gehad in het ziekenhuis omdat het maar bleef zwellen en ik moeilijk kon lopen.

Ik heb er ook nog steeds wel veel last van, en als ik eraan kom kan ik het nog wel uitgillen. Dus ben bang dat het wel even duurt.
Een kneuzing schijn je altijd veel langer last van te blijven houden!

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:55

Ik ben vorig jaar oktober van een trap gevallen. Na 3 weken kon ik ook nog niks. Opnieuw foto`s (de 1e foto`s zagen ze nix want enkel was te dik) laten maken met als resultaat enkelbanden die flink verrekt zijn. Toen fysio gekregen. Ze zei toen tegen mij dat mij enkelbanden de klap hebben opgevangen.
Heb er nu nog steeds last van. Vooral als ik veel heb gelopen en ik ga sneller door mij enkel.
Ik zou als ik jou was even terug naar de HA voor nieuwe foto`s of doorverwijzing naar fysio. Bij mij ging het na de 1e behandeling al beter.

marenmar85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:16

het duurt ongeveer zo n 6 tot 8 weken. Het lopen kan pijnlijk zijn maar belast het niet teveel in eenkeer en oefening draaiende bewegingen kan ook geen kwaad zo zorg je ervoor dat je geen vochtophoping in je voeten krijgt

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:18

hier nog een gekneusde voet ( auto tegen/over gereden :( )
lees even mee!