Ooit hebben wij hier thuis conditioner met munt gehad. Mijn moeder had hiervan een staaltje meegekregen bij de kapper. Nu vond ik die echt zaaalig verfrissend maar helaas, mijn dierbare conditioner is op.
Ik heb intussen al 4 kappers gedaan, supermarkten, kruidvat, natuurwinkels, kruidenwinkels, apothekers,... Nergens is shampoo of conditioner met munt te vinden!
Het gaat hier om conditioner van het merk keune. Dus niet die van head & shoulders.
Heeft er iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen vinden? Of eventueel online bestellen?
Ik woon wel in België, maar wie weet...
quera
Geplaatst: 31-08-09 14:53
terug gaan naar de kapper waarvan je hem hebt gekregen ze zouden hem toch wel moeten hebben
Bij de dille & kamille hebben ze ook shampo en conditioner van munt. Anders naar een kapper gaan die het keune merk voert en vragen of ze het voor je kunnen bestellen.
edit: als je dit opent moet je refreshing nemen, en dan rechts vanboven producten... Die was het
Al lijkt mij degene die in jullie links staat ook wel een goeie! K ga meteen eens kijken hoe ik die kan bestellen
@ quera: Dat zou kunnen, ware het niet dat mij ma elke keer naar een andere kapper gaat en dus geen flauw idee meer heeft van welke kapper dat kwam, ze wist zelfs niet meer dat ze zoiets had