Allebei zijn we nu in afwachting van de uitslag van de bloedonderzoeken, maar ik vind het zo vreemd dat we beide dezelfde klachten hebben (voor de duidelijkheid wij beide wonen samen en hebben elkaar echt gedurende deze periode niet gezien, ontmoet alleen per sms contact gehad) en vroeg me zo af of er misschien meer mensen zijn met deze klachten.
Ontzettend moe en moe blijven (ik sport niet ,rij geen paard, geef geen lessen het enigste wat ik doe is werken en daarna ben ik nog te moe om eten te koken) ondanks het nemen van meer dan voldoende rust.
Vreselijke pijn in de rug zonder uitval (ik dacht eerst dat het mijn chronische klachten waren maar zij heeft hier ook last van sinds het begonnen is) van beweging e.d. maar zeer langzame verbetering van de pijn.
Zeer pijnlijke blazen in de mond, ondanks genoeg gebruik van verse groente, vers fruit en voorkomen van vet voedsel.
Zeer ontstoken tandvlees ondanks flossen, stoken, gebruik elektrische tandenborstel.
Zelf was ik net eindelijk van een langdurige ontsteking af.
Ben dus zeer benieuwd of iemand deze klachten herkent, misschien valt het wel onder een virus