Wie herkent deze klachten…

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Wie herkent deze klachten…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 11:06

Zelf kamp ik al 6 weken met klachten, maar tot mijn stomme verbazing heeft mijn schoonzusje idem dito dezelfde klachten bleek tijdens een gesprek afgelopen zaterdag.

Allebei zijn we nu in afwachting van de uitslag van de bloedonderzoeken, maar ik vind het zo vreemd dat we beide dezelfde klachten hebben (voor de duidelijkheid wij beide wonen samen en hebben elkaar echt gedurende deze periode niet gezien, ontmoet alleen per sms contact gehad) en vroeg me zo af of er misschien meer mensen zijn met deze klachten.

Ontzettend moe en moe blijven (ik sport niet ,rij geen paard, geef geen lessen het enigste wat ik doe is werken en daarna ben ik nog te moe om eten te koken) ondanks het nemen van meer dan voldoende rust.

Vreselijke pijn in de rug zonder uitval (ik dacht eerst dat het mijn chronische klachten waren maar zij heeft hier ook last van sinds het begonnen is) van beweging e.d. maar zeer langzame verbetering van de pijn.

Zeer pijnlijke blazen in de mond, ondanks genoeg gebruik van verse groente, vers fruit en voorkomen van vet voedsel.

Zeer ontstoken tandvlees ondanks flossen, stoken, gebruik elektrische tandenborstel.
Zelf was ik net eindelijk van een langdurige ontsteking af.

Ben dus zeer benieuwd of iemand deze klachten herkent, misschien valt het wel onder een virus :?

iloonaa__

Re: Wie herkent deze klachten…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:23

het klinkt in iedergeval wel heel vervelend.
het zou heel goed een virus kunnen zijn, maar welke? :=
heb je ook veel last van stress?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 11:26

Ikke niet, mijn schoonzusje begint vandaag wel met een zeer drukke nieuwe periode in haar leven, maar bij allebei is er geen sprake of sprake geweest van stress......

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:41

Heb je al bloed laten trekken?

Blaren in de mond kan op verschillende vira duiden.
Dus zou zeker alles laten uitsluiten ...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 11:55

crossmonster schreef:
Heb je al bloed laten trekken?

Blaren in de mond kan op verschillende vira duiden.
Dus zou zeker alles laten uitsluiten ...

miep1979 schreef:
Allebei zijn we nu in afwachting van de uitslag van de bloedonderzoeken

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:01

Ik heb wel even geleden heel erg ontstoken tandvlees gehad ineens en flinke vermoeidheidsklachten, maar geen blaren ed. Ik kwam wel uit een hele stressvolle periode. Had vlak daarvoor ook al krentenbaard opgelopen en blaasontsteking gehad.
Ik heb goed gespoeld met iets ontsmettends en gewoon goed gepoetst (wel heel voorzichtig, want het was echt heel pijnlijk en bloedde ook behoorlijk) en goed gegeten en voldoende vitamines ed geslikt. Toen is het wel overgegaan. Ben er nog wel mee naar de tandarts geweest trouwens, maar die gaf aan dat het ook door stress kan komen idd. Moest het eerst zo proberen en anders na een paar weken terug komen. Heb er nu helemaal geen last meer van.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:06

Rugklachten kunnen vanuit de buik komen. Zeker als je aften/blaren (?) hebt kan dit een verbinding hebben. Ik zou het bloed afwachten en evt. een scan of echo aanvragen als het niet verbeterd.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 12:13

Less schreef:
Rugklachten kunnen vanuit de buik komen. Zeker als je aften/blaren (?) hebt kan dit een verbinding hebben. Ik zou het bloed afwachten en evt. een scan of echo aanvragen als het niet verbeterd.

Oki doki,. dank je wel voor je reactie......
Mijn buik (organen aldaar) zijn wel nagezocht e.d. maar dat was ok

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:36

Ik herken het wel. Ik heb het zelf niet gehad, maar wel 2 collega's van mij. Die zijn een aardige tijd zoet geweest. Bij beiden was het een of andere rare infectie. Bij beiden was er in het bloed een ontstekingsbeeld te zien. Ze hadden dezelfde klachten als jij. Uiteindelijk zijn ze beiden weer opgeknapt, maar leuk was het zeker niet. Toen ik iets aan mijn rug kreeg dachten de overige collega's meteen "o nee, niet zij ook nog, het lijkt wel besmettelijk". Dat was echter niet zo, ik had het "gewoon" echt alleen in mijn rug.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 12:46

Bergje schreef:
. "o nee, niet zij ook nog, het lijkt wel besmettelijk".

Dat was mijn idee zaterdagavond ook en mijn schoonzusje zelf vond het ook wel heel frappant dat wij beiden dezelfde klachten hadden, alles overeenkwam terwijl we het met geen woord hierover gehad hebben.
Zelfs mijn schoonmoeder heeft het van ons beiden tegenover elkaar stil gehouden.....

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:01

Die twee gevallen op mijn werk zaten ook niet dicht bij elkaar. De een zat helemaal beneden en de ander twee verdiepingen hoger, hadden ook niet veel contact met elkaar. Ze kwamen er ook pas veel later achter dat ze allebei ongeveer dezelfde klachten hadden! We vonden het toen wel allemaal erg vreemd.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 11:24

Dat is het ook zeker Bergje......

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 09:28

Heb de uitslagen vanmorgen ontvangen.
Het is toch de ziekte van Pfeiffer en het herstel is volgens het bloedbeeld al bezig :?
Toch geen virus dan...... mijn schoonzusje heeft nog niets ontvangen

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:14

Beterschap ermee hoor!!