Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb nu 3 zomers regelmatig op stallen geholpen met training en verzorging van de paarden. Dus ook veel buiten, en omdat je zoveel buiten bent wen je langzaam aan de zon. Smeerde factor 60 maar kreeg voor mijn doen wel een lekker kleurtje
Maar bedenk wel dat je niet snel zo bruin kunt worden als iemand die wel veel pigment aan kan maken.
Iemand ervaring met de Airbrush tanning op zo'n hele lichte huid? 

bulck schreef:Nou mijn zus is model en doet van tijd airbrush tanning. Zelf heeft ze ook een hele lichte huid en weert gewoon de zon. Maar soms moet ze een kameleon zijn. En dan is zo'n airbrush gedoe wel handig (blijft enkele weken) en geeft echt een mooi bruin resultaat.
Breghje schreef:bulck schreef:Nou mijn zus is model en doet van tijd airbrush tanning. Zelf heeft ze ook een hele lichte huid en weert gewoon de zon. Maar soms moet ze een kameleon zijn. En dan is zo'n airbrush gedoe wel handig (blijft enkele weken) en geeft echt een mooi bruin resultaat.
Even totaaaal off topic: Ik zie dat dan voor me, sta je daar en wordt je in je gezicht gespoten met bruin spul *Houd u eeeeeven de adem in?* . Ga je je benen scrubben worden ze iets lichterder, ga je epileren krijg je witte plekjes en zo lig ik hier helemaal in een scheur bij de gedachte!! *Heeft iets te levendige fantasie, geeft dat ook toe* Terug on topic...

bulck schreef:Breghje schreef:
Even totaaaal off topic: Ik zie dat dan voor me, sta je daar en wordt je in je gezicht gespoten met bruin spul *Houd u eeeeeven de adem in?* . Ga je je benen scrubben worden ze iets lichterder, ga je epileren krijg je witte plekjes en zo lig ik hier helemaal in een scheur bij de gedachte!! *Heeft iets te levendige fantasie, geeft dat ook toe* Terug on topic...
Ja kijk de details ken ik niet. Afgeven doet het wel, maar niet dat je plots bont bent ofzo.
En wederom mijn zus kan echt een cameleon zijn. Morgen witte blanke huid om vervolgens een week te moeten gaan shooten op een boot of dergelijk en ze dus kleur moet hebben.
Of dit tanbrushen echt ideaal is voor de alledaagse werkende mens, vrees ik zelf ook wel. Mijn zus gaat als het eraf moet even naar een wellness gedoe en met scrubs ed is dat ineens verwijderd. Maar je kan ook kiezen om op regelmatige basis te gaan en dus een bepaalde kleur behouden.
Kijk een oplossing kan het bieden, voor mensen die echt in de knoop liggen met hun witheid.
(En dan zeggen mensen nog dat modellen het makkelijk hebben) ... Sorry TS, wil je topic niet verkleuten!!