Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb vorige week een kleurspoeling in me haar gedaan omdat ik 9 verschillende kleuren blond was (door de zon en van mezelf). Mijn keuze viel dus op een mooie donkere kleur: zwartrood. 2 Dagen nadat ik de spoeling erin had gedaan schoot me ineens te binnen dat ik op 5 september een keuring heb. Nu heb ik dus zwartrood haar met stukjes blond ertussen. Ik voel me net een dalmatier.
Op de doos staat dat de spoeling max. 24 wasbeurten houd en dat de kleeurd an grooten deels al verdwenen is. Ik heb er nu denk ik zo'n 30 wasbeurten opzitten en de spoeling wil er maar niet uitgaan. Ja alleen op de plekken waar het weer blond begon te worden ( dat is nu weer de oude kleur blond). Ik heb zelfs me haar al met dreft gewassen zo wanhopig ben ik.
Heeft er iemand tips voor me hoe ik de spoeling eruit kan krijgen? Of is er iemand in Rotterdam kapster die mij zou kunnen helpen? Ik wil zaterdag niet als een dalmatier naar de keuring gaan, maar het liefste weer met me eigen 9 verschillende kleuren blond.
Tips zijn heeeeeeeeeel hartelijk welkom.
edit: spelfoujes

.
en meestal is het er dan wel snel uit.