Hersenschudding?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Hersenschudding?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 17:45

Mijn zoontje ging vanmiddag spelen bij zijn vriendje, beide jochie's zijn 4 jaar.
Ik ging die kleine ophalen, zat binnen even wat te drinken met de moeder van het vriendje.
Zie mijn zoontje op de glijbaan, kijk even later weer geen kindjes bij de glijbaan.
Komt mijn zoontje ineens naar binnen gerend, schreeuwend van de pijn...
Vriendje had hem dus van de glijbaan afgeduwd...
Maar mijn zoontje kan in de tussen tijd dat ik hem niet zag dus wel even bewusteloos zijn geweest.
Schoonzus is even komen kijken en zegt dat hij een hersenschudding heeft (netzo makkelijk anders moest ik de hulppost weer bellen)
Maar mijn zoontje werd best wel heel erg slaperig, wou zelfs een pilletje voor de hoofdpijn misselijk is hij niet!
Hij ligt nu lekker in bed, en hoop dat het met een sisser afloopt!
Ik hou hem goed in de gaten en maak hem om de 2 uur wakker.
Maar de moeder van dat jochie vertelde dus doodleuk dat hij vorige week al een meisje van de glijbaan geduwd had :( en dat pokke jong hoefde net maar 2 tellen op de trap te zitten, het is dat ik kinderen van een ander niet mag corrigeren maar ik had hem het liefste een trap onder ze hol gegeven!!

upendo

Re: Hersenschudding?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:47

Ben je niet met je zoontje naar de HA gegaan?

En ik vind het wel een beetje een "uitbundige" manier om je uit te laten over het zoontje van een ander, ook al kan ik begrijpen dat je kwaad bent dat hij je zoontje van de glijbaan heeft afgeduwd.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:49

Weet niet of je schoonzusje er genoeg verstand van heeft (qua opleiding enz) maar anders zou ik toch zeker naar HA gaan.

Wie weet is het meer dan een hersenschudding, of iets heel anders. Liever te vaak dan 1 x te weinig naar HA toe.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:53

mijn korte termijn geheugen is naar zijn grootje van een hersenschudding............
neem het niet al te licht op

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 17:55

Ja ijn schoonzus heeft er de papieren voor, anders was ik naar de hulppost gegaan ;)
Ben ook van mening liver 1x te vaak dan 1 keer te laat!
Upendo ik ben zo uitbundig omdat dit niet de eerste keer is, mijn zoontje had vorige maand de hechtingen in zijn kin hangen omdat het beste jochie hem een duw gaf!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:22

toch voor de zekerheid even naar een HAP of SEH; gediplomeerde schoonzus of niet. Er zijn heel wat kinderen die voor de zekerheid opgenomen worden voor een nachtje.

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:29

In ieder geval de eerste 24 uur om het uur wakker maken en een vraag stellen om te checken of hij ook goed georienteerd is. Als hij suf wordt, gaat braken, etc. moet je echt naar een SEH gaan hoor! Er kan altijd meer aan de hand zijn dan alleen een hersenschudding!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 19:00

Ik ga hem zo wakker maken reageerd hij raar gat ik als nog naar de HAP!!!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:05

Denk inderdaad niet te licht over een hersenschudding.
Ik heb die een aantal jaar geleden opgelopen tijdens een buitenrit.
(cap was bijna doormidden, had ik die niet opgehad, dan was het mijn hoofd geweest en had ik hier niet meer gezeten)
Momenteel heb ik nog geregeld last van hoofdpijn en ook een korte termijn geheugen van niks eraan overgehouden...
En dat terwijl ik wel gewoon de voorgeschreven rust enz. heb genomen.