Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:Jaja.. vreemde vraag misschien, maar ik was een jaar aan de minipil,
Dus al bijna een jaar niet meer ongesteld geweest. (je hebt geen stopweek)
Nu vergeet ik de pil de laatste tijd steeds vaker, en wil ik het mirena spiraaltje, zodat ik gewoon helemaal niet hoef na de denken!
Nu lijkt het me fijn ervoor even ongesteld te worden. oftewel.. ik ben alvast gestopt met de pil, en wacht nu tot ik ongesteld word.
Ik heb nu al 4 dagen niet geslikt.
Hoelang duurt het voordat ik ongesteld word? ik dacht dat dat direct als je stopte al was ofzo..
jelledaantje schreef:Klijntjuh schreef:Jaja.. vreemde vraag misschien, maar ik was een jaar aan de minipil,
Dus al bijna een jaar niet meer ongesteld geweest. (je hebt geen stopweek)
Nu vergeet ik de pil de laatste tijd steeds vaker, en wil ik het mirena spiraaltje, zodat ik gewoon helemaal niet hoef na de denken!
Nu lijkt het me fijn ervoor even ongesteld te worden. oftewel.. ik ben alvast gestopt met de pil, en wacht nu tot ik ongesteld word.
Ik heb nu al 4 dagen niet geslikt.
Hoelang duurt het voordat ik ongesteld word? ik dacht dat dat direct als je stopte al was ofzo..
mirena spiraaltje doet verschrikkelijk zeer om te laten zetten en vooral als je nog geen bevalling hebt gehad.
Heb er namelijk ook 1tje laten zetten 2 jaar voor mijn bevalling en deed verschrikelijk zeer en na 2 weken heb ik hem eruit laten halen omdat hij zeer bleef doen.Dus geen goede ervaringen heb ik ermee

Klijntjuh schreef:Pil naast mijn bed werkte niet, wegens mijn onregelmatige slaapritme, en je de pil elke dag op hetzelfde tijdstip moest nemen. (minipil)
odetteke schreef:Klijntjuh schreef:Pil naast mijn bed werkte niet, wegens mijn onregelmatige slaapritme, en je de pil elke dag op hetzelfde tijdstip moest nemen. (minipil)
Er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat als je hem binnen 12 uur na de eigenlijke tijd inneemt de werking niet verminderd is (tenminste, bij die van mij) Ik neem hem dus altijd tussen 9 en 11, probeer op 10 uur te mikken