Maar ik heb nog nooit een gaatje ofzo in mijn tanden gehad.. (goed excuus om het niet te weten dus
) Nu heb ik rechts bij mijn achterste kies toch best wel pijn, al 3 dagen.. Als ik er druk op zet door te kauwen ofzo voelt hij vrij gevoelig aan. Alleen waar mijn twijfels liggen is, als ik ga flossen..; Ik heb opal pix om te 'flossen' dat zijn plastic flexibele tandenstokers (http://www.smilewarehouse.com/images/pr ... 005-lg.jpg) Als ik dus dat stokertje tussen mijn twee kiezen doe, doet het vooral pijn aan mijn tandvlees.. Heb het vaak wel gevoelig/ontstoken, maar nu is het echt heel gevoelig..Tuurlijk is het verstandig om de tandarts te laten kijken, maar daar fiets ik niet zo heen.. (ook geen roteind, maar moet er wel even voor in de trein)
De eerste dag zat ik er overigens veel aan/mee te 'spelen' maar nu 2 dagen niet.. Het is wel iets minder geworden gisteren daardoor, maar vandaag eigenlijk hetzelfde.. Ik heb het vermoeden dat het dus ook makkelijk bij het tandvlees kan zitten, maar iemand een idee wat het zou kunnen zijn..?
En iemand die het gevoel van een gaatje kan beschrijven..?

haha