Natuurlijk ben ik er al over aan het denken om naar een dokter te gaan, en dat komt er ook van

Eventjes uitleggen wat ik heb/voel.
Soms, op onregelmatige momenten, heb ik pijn aan mijn scheenbeen.
Het gaan denk ik niet om het bot zelf, maar ofwel rond het bot, ofwel in het bot.
Het voelt aan als een doffe steek en ik heb er soms lang last van(5 min) en soms maar eventjes (20 seconden)
Ik heb het soms ook als ik paardrij, maar zeker niet altijd! ik kan ook nog gewoon doorrijden dan, en ik kan er ook op staan als het pijn doet.
Druk van buitenaf doet geen pijn en de plats is ook niet gevoelig, rood, gezwollen..
Omdat ik geen flauw idee heb wat 't is, en ik er ook niet 'van dood ga' ben ik tot nu toe nog niet naar de dokter geweest, ik heb er eigelijk al last van in juni, maar met de examens denk je er ook niet steeds aan..
Enige bokker die een idee heeft van wat ik zou kunnen hebben?
Het is bij mij ook enigszins gevoellig (op het pijnlijke af) als je er op drukt overigens... Ik vermoed nog altijd dat die keer dat die shetlander me tegen een boom parkeerde weinig goeds gedaan heeft aan mijn scheenbeen
Ben dus ook benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn, het niet extreem pijnlijk maar wel erg irritant als ik zo'n "moment" krijg. Vind het ook moeilijk om er mee naar de dokter te gaan gezien ik niet echt kan voorspellen wanneer het gaat komen.
maar 't zou natuurlijk kunnen.