Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Noukie schreef:Ik heb ook anderzorg, tand en extra zorg, totaal 107.95.
Betaalde vorig jaar hetzelfde bij Agis, kreeg er alleen de helft minder voor daar (of nog minder zelfs)
Ook declareren gaat goed, dus ben erg tevreden
Chiqa schreef:femke27 schreef:Univé is ook heel goedkoop.
Nou dat si dus niet zo als je kijkt wat je nog aan eigen bijdragen moet betalen als je bv naar de tandarts gaat...
Ik zit ook bij anderzorg, goed en goedkoop. Al jaren, en ben chronisch ziek.

Noukie schreef:Anderzorg heeft ook aanvullend hoor, juist daarom ben ik overgestapt! Had Agis compact, nu Anderzorg aanvullend, betaal dus hetzelfde maar krijg veel meer vergoed! Denk aan bijv 12x fysio ipv 6, om maar wat te noemen. En dan wordt t ook gewoon volledig vergoed.
MISTRAL94 schreef:Er is vorig jaar uitgebreid gesproken over verzekeringen en daar kwam uit dat Anderzorg heel beperkt is en zo kwam er over andere zorgverzekeraars ook het 1 en ander uit. Ik wilde overstappen naar Anderzorg omdat ze zo goedkoop waren, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan en dat is maar goed ook. Dus uiteindelijk is in mijn geval goedkoop duurkoop. Jij krijgt 12 behandelingen van de fysio vergoed? Ik 27, dan mag ik wel wat meer premie betalen, maar dat is nog altijd goedkoper dan de behandeling bij als voorbeeld alleen al de fysio zelf te moeten betalen

Dat is wat ik ermee probeer te vertellen.
MISTRAL94 schreef:Ik zou via united consumers oid naar de VGZ overstappen, was het niet dat groene land (waar ik nu bij zit) de ene fout naar de andere maakt waardoor ik niet over kon stappen. Uiteindelijk ben ik blij dat ik gebleven ben, dit jaar ben ik erg goedkoop uit! Doordat ik zorgbemiddeling aangevraagd heb via groene land, heb ik dit jaar geen eigen bijdrage. Dus ik heb al 155 euro bespaard door hier te blijven. Ik weet niet of een VGZ ook zo'n regeling heeft. Dus ik blijf toch maar waar ik zit...