Diorshow Ionic waterproof = niet waterproof?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Diorshow Ionic waterproof = niet waterproof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:04

Normaal heb ik altijd de Blackout waterproof, maar ach ik wilde de Ionic eens proberen.
Gisteren gekocht, de waterproof versie uiteraard.
En vanmorgen gebruikt en na de paarden ging ik even douchen om richting werk te gaan, mascara zat nog prima (zoals het hoort bij waterproof :+ ) tót ik me af ging drogen...
Mascara vloog van m'n wimpers af, en ook vrij bizar, het kwam er gewoon af als een soort 'hoesjes' ( schrok, dacht eerst dat m'n wimpers erafvlogen := :+), niks geen uitgelopen pandaoogjes verder.

Maar goed, wie heeft er ervaring met de Ionic waterproof. Hoort dit? Of ben ik genept door de parfumerie en hebben ze me stiekem toch een niet waterproof meegegeven? (op het doosje stond wel waterproof)
Ken dit namelijk niet van de Blackout en de gewone Diorshow..

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:09

De gewone Iconic is iig heel water en handdoek proof. ;)
Moet ik er echt af trekken. :+ Dus gewoon een normale kopen en geen waterproof? :)*

Anoniem

Re: Diorshow Ionic waterproof = niet waterproof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:31

Misschien foutje in de fabriek. Etiketten verwisseld. :+

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 21:45

dat van die hoesjes heeft die rood met witte (ben de naam kwijt) van Lóreal ook, ik schrok me eerst ook dood, ik dacht ook dat mijn wimpers er af vielen. Dit was overigens ook GEEN waterproof, dus maybe de verkeerde? wat staat er op de mascara zelf? Normaal gesproken hoort daar toch ook op te staan dattie waterproof is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:40

Ja, had nog even goed gechecked, op de mascara zelf staat verder niet waterproof. Maar de code onderop, is wel hetzelfde als die van m'n Blackout en gewone Diorshow, dus waterproof heeft dezelfde code denk ik dan in mijn logica :+

Maar ja, anyways... ik koop toch weer de Blackout, want ik kan niet met dit borsteltje overweg :+

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:41

Wel zonde van je geld dan!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:46

Ik weet niet waar je het gekocht hebt? Hier kan je in de meeste drogisterijen gewoon terug gaan met het product wat niet aan de verwachting(en) voldoet en dan kan je het in de regel omruilen voor een ander :) .
Je kan het allicht proberen. (Als je de bon nog hebt is het natuurlijk nog beter :) !)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:50

Ja zonde geld, oliebol happens :+ Geef em wel aan vriendinnetje of zo.

Nee kan er niet mee terug, was bij m'n ouders aan de andere kant van Nl. En die parfumerie is ook geen onderdeel van een grote franchiseketen als de Douglas of Ici Paris, dus kan ook niet naar een vestiging hier in de buurt.
Tis gewoon helaas pindakaas :+