Welke zonnebank?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Welke zonnebank?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 18:13

Hallo,

Ik heb op dit moment een dubbele zonnebank.
Hij is vrij groot en ik vind dat hij behoorlijk wat ruimte in neemt.
Ik wil dus een kleinere hebben, maar dan kom je meestal in van die solarium's maar werken die dingen wel goed?
Werkt het wel net zo goed als een normale zonnebank?

Ik heb hiervoor een zonnehemel gehad, maar voordat ik een beetje een bruine tint had moest ik er wel 10 keer onder liggen!!!

Ik ben benieuwd wat de zonnebanker's aanraden :D

Shiloh

Re: Welke zonnebank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:38

je moet gewoon vooral goed laten informeren over de kwaliteit van de lampen. De lampen maken de zonnebank. Wij hebben een zonnehemel. Super handig, je klapt hem in en weg is die. Bovendien zijn onze lampen gewoon goed. Ik zon altijd in een string en ik kan na de eerste keer al een klein lijntje zien na het zonnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:49

[LZP] > [MW]

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 08:27

En hoe zijn die sunmobile's in gebruik ?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:34

oow, dat bedoelde ik dus eigenlijk met zo'n zonnenhemel. Die hebben wij dus en die zijn dus super handig. Nadeel is dat je er 2 keer zo lang onder ligt omdat je dus moet omdraaien. Maar verder zijnz e echt super handig. Ik heb hem wel eens een paar maandjes te leen en dat staat die gewoon in een hoekje van mijn 16 m2 kamertje.

In en uitklappen moet je even handig in worden, maar is niet moeilijk. En je moet er dus op letten dat je wel eentje koopt met hele goede lampen.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 08:48

Oke dank je wel!
Ik heb nu dus zo'n dubbele bank, wel een heel fijn ding hoor.
Alleen je zweet je er rot onder en je krijgt 2 vlakken op je billen die veeel donkerder is dat de rest :))

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:52

Haha, jah, nou moet ik zeggen dat het onder zo'n sunmobile ook wel warm is hoor. Ik doe het vaak voor ik ga slapen. Zet ik hem boven mijn bed. Als het buiten ook erg warm is, dan is het wel heftig en dan zet ik vaak een ventilater aan het voeteneind. Dat is echt lekker :P

En dan lekker zonnen, als die klaar is, duw je dat ding van je af (moet toch eerst afkoelen voor je hem kunt opruimen) en dan trek je de deken over je heen en lekker slapen :D

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 08:55

Kan je mij een plaatje laten zien van welke zonnehemel jij hebt?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:59

uuuhm, ik weet het niet precies welke. Maar in ieder geval 1 van philips. Maar die hebben we ook al lang lang lang geleden gekocht hoor (En hij doet het nog super), inmiddels zijn er vast wel anderen, nieuwere.

Ik zou gewoon even een goede winkel zoeken waar ze die dingen verkopen. Weet niet of ze bij bijvoorbeeld een harense smit verkocht worden, maar kwa informeren en service is die winkel echt geweldig!

Ik zou je gewoon even goed laten informeren in een winkel over lamp kwaliteit en zo.