Zucht..Tandartsen..Vakantie..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joto

Zucht..Tandartsen..Vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 14:04

Ja ik snap dat de tandarts ook maar een mens is, en ook op vakantie wil.

Dus je belt, omdat net je halve verstandskies is afgebroken, met als gevolg dat je wang niet meer stopt met bloeden omdat het zo snijd.
Krijg je eerst een leuk bandje: Dhr blabla neemt waarvoor je eigen tandarts, adres, plaats, en telefoonnummer.
Nouja prima niet mijn grote vriend maar toch maar bellen, misschien hebben ze nog een plekje om de kies even bij te slijpen, want er uittrekken komt me slecht uit op moment.

Dus je belt de betreffende meneer op, (aangezien het ook een spoedlijn is) we zijn vanaf maandag weer bereikbaar... -:(-

Lekker dan als je een dikke ontsteking o.i.d. krijgt, je kan geen kant op dus..

Nouja goed ik red me hopelijk wel, pak de vijl van de paarden wel.

Kaatje64

Re: Zucht..Tandartsen..Vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:07

Er moet volgens mij ook een tandarts in jouw buurt zijn die weekenddienst heeft. Als ik jou was zou ik die proberen te bellen, want met een half afgebroken verstandkies rondlopen tot maandag lijkt mij ook geen pretje.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:08

HMMm, ik ken dat idd, vrienlief had ernstige kiespijn....
echt geloof dat ik alle tandartsen in de gemeente heb gehad!
laatste en enigste die ik aan de lijn kreeg vertelde me dat aangezien het vrijdagmiddag was(ja inmiddels wel ja ) ik de spoedlijn moest bellen.......ik gebeld kon de volgende dag komen!
Volgende keer bel ik die spoedlijn direct.
Bovendien heb ik toen niet alleen alle tandartsen gebeld, overla leuk zon bandje met tig andere nummers, maar ok de huisarts, tja je moet wat he! Maar ook daar kon vriendlief niet terug want tja smiddags hebben ze rijdende visites, maandagmorgen kon die de eerste zijn.........pfttttttttttttttttt

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:10

Waarschijnlijk als je het hele bandje afdraait komt dat nummer wel naar voren!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 15:37

Ja soms is het wel erg, en moet zeggen dat ik anders altijd goed terecht kan hoor als er wat is, maarja kan nu niet eens eten of lachen dan me bek weer vol bloed.

Enigste nummer op bandje was dus van vervangende (tevens weekend en spoed) tandarts. Je zal maar op je muil gaan en je tanden bij elkaar moeten zoeken: Vanaf maandag zijn we weer bereikbaar haha, lekker dan

Nouja goed, ik zing het nog wel even uit, bel morgen weer verder. Genoeg spek aan de kont dus zat reserves

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 19:13

succes

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:47

Gewoon een andere tandarts bellen hoor
er is altyd wel iemand
en als je daar bent geweest en je eigen tandarts is er weer even melden dan dat je bij een ander bent geweest toen hij op vakantie was enzo
dan weet hij er van en dan kan hij der even info over opvrgane misschien en even kijken hoe het is gemaakt ;)

succes