ik heb al jaaaaren problemen met splijtende en zachte nagels, ik kan mijn nagels zo dubbel vouwen en de bovenlaag gaat altijd los zitten dus mijn nagels zijn extreem dun.
Nou heb ik al geprobeert mijn nagels simpelweg elke dag bij te houden met een vijl, knippertje en *polijsten* -met zon special vijltje- maar dat hielp geen zak, dus uiteindelijk dingen geprobeert zoals Herome Nail Hardner (potje 12 euro, >.<) maar dat helpt ook voor geen meter, nog gewoon gespleten nagels onder de nagellak door.
Nou beginnen mijn nagels ook nog eens lekker te scheuren en brokkelen, ik word er niet goed van! Het ziet er verschikkelijk uit, mijn nagels verkleuren zelfs gelig -zit geen ziekte in hoor, heb dat al laten controleren- dus ik heb er echt de pest in en wil gewoon dat er wat aan verandert, harde, niet splijtende nagels die er gezond uit zien, dat is alles wat ik vraag!
Nepnagels wil ik niet.
Ik werk in de horeca -veel afwas en stootwerk- en heb een hondenuitlaatservice -veel stootwerk- dus.... Heeft iemand de gulden tip voor mij
na 10 jaar proberen ben ik een beetje de wanhoop nabij..