Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet straks een week naar Rome met school en ik zie het helemaal niet zitten om elke dag die pilletjes te slikken.. (Maar om daar ziek te worden nog minder!)
x_Anneke_x schreef:Wij hebben die bandjes thuis ook, van de anwb winkel. Je moet er om iedere pols een en helpt heel goed.
Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik kan achter in de auto hele boeken lezen zonder ergens last van te hebben, en dat was voor die bandjes onbegonnen werk.
Ze werken echt super goed
Als je heel lang in de auto moet zitten (lees: langer dan 10 uur) Dan kan je wel last krijgen van je polsen, er zit namelijk een witte bobbel aan en die drukt in je pols (aan de binnenkant) Dus dan krijg je een beetje hetzelfde als dat je hebt wanneer je een te strak elastiekje om je pols hebt. Citaat:Acupressuur polsbanden tegen reisziekte
Luchtzakken in het vliegtuig, gammele bussen in verre landen, wiebelende treinen, een ruwe zee tijdens een cruise, je kunt er doodziek van worden. Die misselijkheid bij welke vorm van transport dan ook wordt veroorzaakt door de misleidende signalen die de hersenen op dat moment krijgen. U zit stil in uw stoel, terwijl uw hersenen het signaal krijgen dat u in beweging bent. De één merkt daar niks van, terwijl een ander er behoorlijk ziek van kan worden. Zeker is dat reisziekte geen psychische oorzaak heeft. Vandaar dat medicijnen vaak helpen, evenals Sea-Band polsbanden, die met acupresssuur de misselijkheid, duizeligheid en het overgeven bij reisziekte veilig en effectief bestrijden. De SeaBand is officieel erkend als een Klasse 1 Medisch Hulpmiddel.

VeraW schreef:De bandjes waar x_Anneke_x het over heeft werken idd erg goed. Zijn een soort bandjes met een soort steen er in die moet je op een bepaald punt leggen ik geloof 2 vingers onder je pols en dat werkt super :)