overstappen tandarts

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

overstappen tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 20:19

Even een vraag; als ik naar een andere tandarts wil, moet ik de oude dan opzeggen? Of kan ik gewoon bij een andere tandarst aankloppen?
Geen idee hoe dat werkt, en durf het niet aan mn huidige tandarts te vragen :+

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:22

Je moet het natuurlijk wel aan je oude tandarts doorgeven, die moet de gegevens naar je nieuwe tandarts doorsturen ;)
TIP: zeg het NA je laatste behandeling :D

Ik dacht heel netjes het te vertellen voor mijn laatste behandeling, en die behandeling was meteen de grofste die ik daar gehad heb :+
Wist meteen weer dat ik de juiste stap gezet had ;)

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:24

Overstappen naar een andere tandarts is niet erg makkelijk. Zou eerst eens informeren bij andere tandartsen of ze nog patiënten aannemen. Als je er 1 gevonden hebt die dat doet kun je je volgens mij daar gewoon laten inschrijven. Als dat gedaan is zou ik je oude tandarts opzeggen en je dossier ophalen.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:26

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:32

Niffie schreef:
Overstappen naar een andere tandarts is niet erg makkelijk. Zou eerst eens informeren bij andere tandartsen of ze nog patiënten aannemen. Als je er 1 gevonden hebt die dat doet kun je je volgens mij daar gewoon laten inschrijven. Als dat gedaan is zou ik je oude tandarts opzeggen en je dossier ophalen.

Als je een andere tandarts gevonden hebt is het een fluitje van een cent hoor ;)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 21:18

IKbenEllen schreef:
Je moet het natuurlijk wel aan je oude tandarts doorgeven, die moet de gegevens naar je nieuwe tandarts doorsturen ;)
TIP: zeg het NA je laatste behandeling :D

Ik dacht heel netjes het te vertellen voor mijn laatste behandeling, en die behandeling was meteen de grofste die ik daar gehad heb :+
Wist meteen weer dat ik de juiste stap gezet had ;)

Daarom durfde ik het dus niet aan mn huidige tandarts te vragen :P
Bedankt voor de reakties!
(had zoekfunctie gebruikt, maar dat andere topic helemaal niet gezien :o )

Palmera

Re: overstappen tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:27

Tandarts zoeken, kennismakings gesprek, indien tevreden: inschrijven en je oude tandarts opzeggen met de gegevens van de nieuwe tandarts zodat hij je dossier kan opsturen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:47

HEB je al een andere tandarts gevonden, daar was ik gemakshalve wel vanuit gegaan (en ook stukje zelfreflectie, eigen situatie :D )