Wij zijn gisteren wezen kijken naar nieuwe matrassen, aangezien het matras dat we nu hebben al wat ouder is en niet meer zo lekker ligt. We hebben ontzettend veel matrassen geprobeerd en zijn er al over uit welk matras we willen

Het bed gaat er ook uit, we gaan zelf een nieuw bed maken zodat we het helemaal krijgen zoals we het willen hebben qua indeling in de slaapkamer enz.
We hebben nu een tweepersoons matras en gaan over naar twee eenpersoonsmatrassen en een verstelbare lattenbodem.
De matrassen waar we naar hebben gekeken waren in meerdere maten verkrijgbaar en we gingen er vanuit dat we twee matrassen van 90cm nodig hadden.
Ik heb net eens even ons huidige bed opgemeten en die bleek maar 1.40 breed te zijn ipv de 1.80 die ik dacht
Het nieuwe bed zou dan dus 40cm breder zijn!
Aan de ene kant wel prettig, aan de andere kant vraag ik me dus af of we dan niet net zo goed een 80cm kunnen nemen omdat dit ongetwijfeld ook nog wel in prijs zal schelen.
Nu vroegen we ons dus af hoe groot prettig is en ik zei meteen " joh dat vraag ik wel even op Bokt"
We zijn geen tegen-elkaar-aan-slapers, enige eigen ruimte vinden we wel lekker

Welke maat heb jij en waarom?

.