Iemand ervaring met de french manicure set van H&M?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lynne_berna

Iemand ervaring met de french manicure set van H&M?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 14:10

Hoi hoi,
Ik zou graag mijn nagels een french manicure willen geven en nu zie ik een setje op de site van H&M staan voor maar 5.95 compleet met 3 flesjes lak.
Heeft er iemand ervaring mee? Of een andere niet te dure aanrader?

Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:17

Das toch gewoon een wit randje met blanke lak erover? Doe ik altijd gewoon met een potje witte nagellak en dan een blanke laag erover.. Dus 2 potjes nagellak kopen is vast goedkoper :P

Somebitch

Re: Iemand ervaring met de french manicure set van H&M?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:51

Maar de 3e is nog een roze nagellakje. :P
Ik heb hem van de kruidvat, geen idee hoe duur die was :+

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:55

ik heb dat ooit wel eens van Herome gekocht... vrij duur spulletje, en wat een drama was dat! ik geloof dus dat het niet echt uitmaakt of je een duur of een goedkoper pakketje koopt, of inderdaad gewoon zoals Relaxed zegt, witte nagellak en blanke lak.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:04

Prijs maakt absoluut uit in kwaliteitverschil. Die van Rimmel is erg fijn overigens. Kruidvat niet, die dekt niet mooi (en dan krijg je het typ-ex effect op je nagelrandjes), en heb nu een setje van ... kan er even niet zo snel opkomen... was ook niet zo duur, maar de enige die ik zo snel kon vinden. Deze roze's zijn erg mooi dekkend, de wit klonterd echter vlug, waardoor het aantippen hels word.

Het is overigens niet witte nagelak en blanke lak, het is lichtroze lak, witte lak, en donkerdere roze lak. Ik maak het helemaal af met nog 2 nagelverharders, omdat mijn nagels broos zijn. Dus, eerst een laagje nagelverharder, dan lichtroze lak, dan de nagelranden witten, dan donkerroze lak, dan een laag glimmende nagelverharder.

In het begin is het verschikkelijk, maar naarmate je het meer doet, word het netter. Ik vind het altijd heerlijk om even m'n nagels te frenchen :+.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:06

Vind ik niet Utixo, ik gebruik dan wel een andere witte naggellak. Dat is zon'n soort pen, veel handiger dan een kwastje. :=

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:10

Goh ik heb dat ook wel meerdere keren gedaan.. had gewone witte nagellak en roze van de hema gekocht, maar dat doe ik niet weer.. het propt Heel snel op elkaar waardoor je bulten op je nagels krijgt (het witte), daarnaast droogt t echt Heel traag (vooral de witte, de roze ben ik wel tevreden over, dat gaat vrij vlug en smeert lekker uit).. De witte is er dan ook altijd met een dag/2 dagen weer vanaf omdat het allemaal afbrokkelt..
Van welk merk is de witte lak beter? :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:10

Ik had het kwastje. Misschien morgen maar eens op zoek gaan naar die pen.

Aan de andere kant is dat kwasten wel goed voor mijn fijne motoriek :+ ;)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:11

Bitterbal, Rimmel heeft echt fijne lak! En de nagelverharder erbij zorgt er voor dat het wat steviger is en mooi glanst.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:42

Loesje88 schreef:
ik heb dat ooit wel eens van Herome gekocht... vrij duur spulletje, en wat een drama was dat! ik geloof dus dat het niet echt uitmaakt of je een duur of een goedkoper pakketje koopt, of inderdaad gewoon zoals Relaxed zegt, witte nagellak en blanke lak.

ja met die plakkertjes! vreselijk spul.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:05

Ik heb verschillende potjes van Kruidvat, waar ik zelf mijn eigen 'French Manicure' mee maak.
Werkt prima, en is niet duur. :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:10

Die plakkertjes zijn inderdaad dramatatisch. Ik ben altijd veel te ongeduldig, waardoor ik de onderlaag eraf trek. Dus dan maar zonder plakkers.