Dream Matte Foundation; hoe opbrengen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Dream Matte Foundation; hoe opbrengen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 18:09

Afbeelding

Om bovenstaand product gaat het.
Wie heeft er ervaring mee?
Hoe breng je het het mooiste op?
Hoe krijg je het beste resultaat?
Zijn jullie tevreden erover?

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 19:27

Ik gebruik het :j. Breng het gewoon altijd aan met mijn vingers net zoals je een dagcreme opsmeert.
Verder bevalt het heel erg goed, mooi dekkend en je ziet niet dat je make-up op hebt. Je hoeft er ook geen poeder meer overheen te doen. Oh en ook een groot voordeel, je doet echt heel lang met een potje!

MamaMiesje

Re: Dream Matte Foundation; hoe opbrengen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 19:30

Ah bedankt!
Ik heb het nu met een sponsje al deppend opgebracht; wil ff kijken hoe lang het houdt, heb nogal een vette huid. Heb er trouwens wel nog een bronzingpoeder overheen gedaan.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 19:34

ik maak altijd wel eerst even mijn vingertoppen iets nat, maar gebruik het nooit meer. Hou niet zo van zo'n niet ademende plamuurlaag! (met water is het iets meer ademend)
Ik raad het je ook aan om het alleen te gebruiken als je het écht nodig hebt, en niet als vaste prik voor elke dag.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 19:36

Water/een nat sponsje heb ik ook nog aangedacht, vooral voor de kin en de neus; daar kan zoiets gauw rommelig worden.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 19:38

Met een sponsje zal inderdaad ook wel goed gaan. Bij mij blijft het altijd de hele dag goed zitten :).

Niet ademend? Ik vind dit juist een hele lichte make-up en ik heb er best wel veel geprobeerd van goedkoop tot heel duur.
Je moet er natuurlijk geen compleet masker van op je gezicht aanbrengen maar als je het gebruikt zoals je een dagcreme opsmeert dan is het net een mooi dekkend natuurlijk tintje waar je gezicht egaal van wordt.
Ik heb nu ik zwanger ben wel eens wat kleine rode vlekjes en als ik dit spul gebruik zie je er niks meer van.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:01

Ninita schreef:
Ik gebruik het :j. Breng het gewoon altijd aan met mijn vingers net zoals je een dagcreme opsmeert.
Verder bevalt het heel erg goed, mooi dekkend en je ziet niet dat je make-up op hebt. Je hoeft er ook geen poeder meer overheen te doen. Oh en ook een groot voordeel, je doet echt heel lang met een potje!

Ik doe het ook zo.
Ben absoluut geen 'make-up muts' maar vind dit spul echt ideaal, het zit er zo op en het blijft de hele dag zitten zonder dat je er uitziet als een 'make-up muts' ;). Vind het echt fijn spul, het plakt niet, het glimt niet en het voelt niet vies/vet aan.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:07

Ik breng het eerst aan met mijn vingers en verdeel het dan met een sponje over mijn gezicht zo dekt het alles en breng je niet teveel aan. Het is erg een erg fijne foundation, het ziet er natuurlijk uit, erg zachte structuur en je hebt geen poeder eroverheen nodig.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:22

MamaMiesje schreef:
Ah bedankt!
Ik heb het nu met een sponsje al deppend opgebracht; wil ff kijken hoe lang het houdt, heb nogal een vette huid. Heb er trouwens wel nog een bronzingpoeder overheen gedaan.

Het is inderdaad goed spul, licht en geen plamuur laag op je gezicht. Ik zou het alleen niet met een sponsje aanbrengen. Sponsjes zuigen 1/3 van je make up op. :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 20:39

Ja daar heb je gelijk in, Natas :j
Wat je wel zou kunnen doen, is het met de hand uitsmeren en daarna nadeppen met een sponsje. Weet je zeker dat je geen vegen enzo krijgt.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:39

Ik gebruik het,
nu ben ik alleen een beetje te bruin geworden dus issie te wit.
Maar ik doe nooit over mn hele gezicht, je krijgt er toch een beetje een foundation hoofd van.
Als ik het wel over mijn hele gezicht doe, stippel ik het overal,
veeg het uit, en onder mn ogen dep ik het zodat je geen rimpels onder je ogen krijgt,
en als het dna overal zit, ga ik nog even heel hard alles uitvegen zodat ik zeker weet dat ik geen plamuurhoofd heb.
maar het is wel goed, en het dekt ook goed :j