Last van rug na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ijskast2009

Last van rug na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 15:46

Ik ben gisteren van mijn verzorgpaard gevallen. Hij steigerde en ik kwam recht op mijn rug terecht. Mijn rug deed meteen pijn en is nu flink blauw, maar het ging wel. Ik heb toen wel de huisarts gebeld voor de zekerheid, maar ik kan pas maandag terecht voor een afspraak, ook omdat het toen nog niet zoveel heel veel pijn deed. Ik was vandaag gelukkig vrij, dus hoef niet niet naar mijn werk, maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Een vriendin zei dat ik beter langs het ziekenhuis kan gaan, maar daar heb ik ook geen trek in, heb een hekel aan ziekenhuizen :o . En aangezien de huisarts denkt dat het niet erg is. (zei de ha-assistente aan de telefoon).

bietjuhh

Re: Last van rug na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:48

ik zou toch even dringend naar de ha bellen dat je meer last heb gekregen gewoon overdrijven dan maar. als je niet vertrouwd moet je er optijd bij zijn natuurlijk anders kunnen ze niet veel meer aan doen als er wel iets mis is.

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:50

Hoi,

Ik ben maandag ook van mijn paard afgevallen en ook op mijn rug. Bij mij was het echt vastzittende spieren die zeer deden. Ik weet niet hoe de pijn voelt, maar het beste is toch blijven bewegen anders gaat het alleen maar zeerder doen. Desnoods met pijnstiller. Als het echt niet meer te houden is dan toch naar de Huisarts of naar de eerste hulp. Met een beetje overdrijven ben je daar ook eerder aan de beurt. Succes en Beterschap

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:54

Ik ben vorige week woensdag van mijn paard gevallen, op mijn heup. Had meteen veel pijn en kon amper lopen. Ik ben de volgende dag (zonder verwijzing van de dokter) naar de fysiotherapeut gegaan en die heeft me gewoon behandeld. Ik ben sinds vorige week woensdag drie keer rechtgezet (spier trok het steeds weer scheef), daarna een spierverslapper en wat pijnstillers gehad en sinds dinsdag trekt het alleen nog wat, geen pijn meer. Ik zou je dus echt aanraden om even langs een fysio oid te gaan.

femmiel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:54

Ik zouw de HA bellen en even langsgaan,liever voor niks dan dat je dadelijk met klachten rondloopt.

veel succes,Beterschap ;)

TeeGee

Re: Last van rug na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:04

PP > MW