Daarnaast heb ik vaak hoofdpijn, vaak met misselijkheid en soms opvliegers. Of energieaanvallen dat ik ineens rondjes moet gaan rennen, vaak gepaard met een soort paniekaanvallen, of een gevoel van zware frustratie die eigenlijk nergens vandaan komt. Heel vervelend. En verder nog wat vage dingetjes als haaruitval ed. maar dat is niet wat mij het allermeeste zorgen baart

Ik heb een jaar geleden ongeveer mijn bloed laten testen, want dit speelt al langer. Mijn TSH kwam toen op 0,32 uit en dat is aan de lage kant... Dat zou betekenen dat ik een snellerwerkende schildklier zou hebben. Ik ben doorgestuurd naar een endocrinoloog, maar omdat ik nog geen 18 was mocht ik niet bij een normale endocrinoloog terecht. Ik moest toen naar de kinderarts die mij weer kon doorsturen naar een kinder-endocrinoloog. Maargoed, uitgebreid bloedonderzoek gedaan bij de kinderarts, en die zag vervolgens geen redenen om mij door te sturen naar een endocrinoloog. En nu weet ik alsnog niets, best frustrerend moet ik zeggen. Het komt echt in periodes, en op het moment dat ik bij die kinderarts was had ik er vrijwel geen last van. Ik heb dat ook duidelijk gemaakt, maar dat was voor hun geen reden om verder te zoeken oid. (nouja heb dus nog wel wat kleine onderzoekjes gedaan, hartecho, urineonderzoek etc.)
Maargoed, ik dacht mss is er nog een bokker met een briljant idee
?