Ik ben een hoofdpijn mens dus wel wat gewend,maar dit pppppppfffff ik ben helemaal op.Het enige wat helpt is acupunctuur maar daar kan ik pas over 2 weken terecht.Kon ook volgende week maar dan ga ik 5 dagen op vakantie.Eerst aan het begin van de vakantie een week alleen maar pijn, maar dat ging weer weg.En nu sinds vrijdag weer alleen maar pijn,ik heb een ontsteking aan een wortel van een kies daar gaan ze wat aan doen.Zou dat de oorzaak kunnen zijn?
Ibuprofen gebruiken op voorschrift. is ook ontstekingsremmend. even de tandarts bellen dan krijg je van die zakjes ibuprofen die je kan oplossen in water, werkt ook tegen de pijn. Sterkte.
Jockey_my
Geplaatst: 11-08-09 16:05
Heb er ook zoon last van,
kan ook aan de wortel ontsteking liggen, heb ik toen ook extra last van gehad.
Ik kreeg van mijn tandarts brufen en slaappillen.
(ik kan helaas niet tegen brufen en ibruprofen. heb de slaappillen ook niet gebruikt)
Ik heb ook al meer dan een jaar hoofdpijn, geen enkele pijnstiller helpt. Maar ik ben er eindelijk achter, over 2 weken krijg ik een prismabril. Mn ogen werken niet goed samen.
Ik was naar een optometrist (oogarts) geweest en het was direct duidelijk.
malih
Geplaatst: 11-08-09 16:31
Ik loop dagelijks met hoofdpijn. Ik heb alles gehad, ik mag geen pijnstillers slikken (lijf kan verslaafd raken). Heb ziekenhuis onderzoeken gehad. anti epeleptica geslikt voor me hoofdpijn. k werd er alleen maar slaperig van, maar de pijn ging niet weg.
Veel slapen, minder slapen veel drinken weinig drinken, veel eten weinig eten. Niks werkt, helemaal niks.
*ogen zijn het probleem niet*
Jockey_my
Geplaatst: 11-08-09 16:34
ik ben ook naar de oogarts geweest maar mij ogen zijn goed.