doorbraak bloedingen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kitag1rl

doorbraak bloedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 16:36

heeft iemand hier ervaring mee?

dik een jaar geleden kreeg ik klachten;
bloeden tussen de menstruaties door, zeurderige pijn in onderbuik. Dit werd alleen maar erger. dus ik naar de HA. Die schreef me een zwaardere pil voor. Hielp niet. ik weer terug. Voor de zekerheid SOA test gedaan en ik werd door verwezen voor een inwendig echo.

Ik die echo gehad, niks op te zien alles goed.
Toen kreeg ik de uitslag; Chlamydia... ik hartstikke kapot want ik heb maar 1 (s*x)partner gehad dus ja...
Mijn vriend en ik zijn allebij behandeld met de juiste antibiotica. (en hebben natuurlijk goed gepraat, niet vreemd gegaan wrs uit vorige relaties mee gekregen)

Maand lang geen klachten en nu begon het weer! Bloeden en pijn! (niet erg kleine beetjes bloed)
Ik ben vanmiddag terug geweest naar de HA. Ik moet weer urine inleveren al denkt zij dat de chlamydia echt weg moet zijn... Als dat indd helemaal weg is dan word ik doorverwezen naar de gyneacoloog.. mja wat moet die doen?? Alles was in orde op de echo...

Mijn vriend en ik zijn beide niet vreemd gegaan.. en we hebben alle voorzorgsmaatregels getroffen...

Heeft iemand hier ervaring mee?

1_Daphne_1

Re: doorbraak bloedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:37

Hoi,

Ik heb geen Chlamydia gehad of zo maar heb wel heel lang bloedingen gehad tussen de mestruatie door.
Loop ook al heel lang bij de Gyn. en heb ook echo gehad waarop niets te zien is, alles ziet er perfect uit.
bij mij zijn het ws de hormonen uit de pil die de bloedingen veroorzaken.

kijk eerst maar was de Gyn zegt je weet maar nooit
ze weten wel heel erg veel

succes

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 19:39

oh dankje.. dat geeft me iets meer rust.. :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:43

Ik heb dit ook gehad en ben toen helemaal van top tot teen gecontroleerd in het ziekenhuis maar alles was goed.
De art vertelde me dat sommige meisjes nu eenmaal last van doorbraakbloedingen hebben.. Helemaal niet leuk natuurlijk.

Ik ben op advies van mijn arts met de pil gestopt ( ik slikte een zware omdat ik ook altijd erg ongesteld was) en overgegaan op de hormoon spiraal.. Die heb ik nu anderhalf jaar en ben van al mijn problemen af.

1_Daphne_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 07:51

@ Nessah:
Ik wil ook overgaan op de hormoonspiraal in de hoop dat ik dan van mijn problemen af kom.
ik ben alleen een beetje bang dat het veel pijn doet met zetten en dat ik er de eerste tijd last van heb met paardrijden.
hoe heb jij het zetten en de nasleep beleefd?

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 09:14

heb de uitslagen.. geen chlamydia meer..
dus weer afspraak maken en dan word ik denk ik verwezen naar de gyneacoloog... heb best schrik....

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:24

Ik heb een enkele keer eens een doorbraakbloedinkje, maar nooit echt extreem. Wel heb ik vaker dat als de stopweek voorbij is en ik weer de pil moet gaan slikken, dat ik dan de dag daarna niet ongesteld ben en de dag daarna weer wel... en de dag daarna ben ik er helemaal vanaf.
Heb eerst een andere pil gekregen, werkte weinig, dus nu een zwaardere. Problemen zijn er nog wel, maar iets minder. De huisarts zou me anders ook doorsturen naar de gyn. Maar ik heb daar echt geen zin in om daar met mn benen wijd te gaan liggen. Dus negeer ik dit 'probleem' alweer 1,5 jaar ofzo... Niet echt slim natuurlijk. Ook heb ik wel een steken bij mijn eierstok rechts op mn onderbuik. Dit trekt soms helemaal door naar mn been en dat doet echt verrekte pijn. En dat negeer ik dus ook liever. Echt stom, ik weet het. Dus ik volg dit topic even.

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 09:53

sja.. ik heb het ook een tijdje genegeerd totdat ik het echt te vervelend vond worden... en wil weten wat er aan de hand is.. ik heb een grote kinderwens voor later.. dus wil dat alles oke is

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:55

Ja ik heb ook een grote kinderwens. Dus zal er wel een keer aan moeten geloven..

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 09:56

ja denk het ook... ik heb ook echt schrik.. bang voor wat ze gaan vinden.. mja het is er toch.. of je het nou laat onderzoeken of niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:01

Ik heb het ook gehad. Nu heb ik een pil waarbij ik dit niet heb (Femodeen). Ik heb het ruim een half jaar lang gehad, bijna constant bloedingen.
Ben ook binnenste-buiten gekeerd bij de gyn, heb spiraaltje gehad maar dat vond mijn lichaam niet zo leuk. K heb nu femodeen, deze pil heb ik eerder gehad maar toen kreeg ik ineens de 'nepversie' en daar kon ik niet goed tegen.

Bij mij werd gedacht dat er zwakke plekken in mn baarmoeder zaten. Maar dit was niet het geval. Ook mijn eierstokken waren goed...

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 10:02

deze berichten geven opzich wel hoop...
mijn eierstokken waren ook oke..

1_Daphne_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:14

@Marjon, ik zou echt een keer een afspraak maken bij de gyn. je vergeeft het jezelf nooit als er wel iets mis is en je hebt het zo lang laten lopen!!

@ Joolien, heb je geen andere bijwerkingen bij femodeen?
geen gewichtstoename, hoofdpijn of andere dingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:44

1_Daphne_1 schreef:
@Marjon, ik zou echt een keer een afspraak maken bij de gyn. je vergeeft het jezelf nooit als er wel iets mis is en je hebt het zo lang laten lopen!!

@ Joolien, heb je geen andere bijwerkingen bij femodeen?
geen gewichtstoename, hoofdpijn of andere dingen?

Ik heb iets gewichttoename maar dat kan ook komen dat ik teveel zuip :P
Nee geintje, wel een beetje ja, maar heb geen noemenswaardige hoofdpijn...