Een aantal jaar geleden bloed laten prikken , waar uitkwam dat de schildklier niet goed werkte. Ook een echo gehad en deze was vergroot.
Nou aan de thyrax. Vervolgens na een lange tijd. Te hoge bloeddruk, eerst een jaar aangekeken toen aan de medcijnen, Allerlei verschillende gehad, Maar kreeg van veel klachten. Ook nog een tijd plastabletten gehad.
Nou uiteindelijk niet voldoende geholpen.
Met gevolg een afspraak bij de internist. Ik kom daar. Hij neemt alles door en kijkt de bloeddruk na. Mijn bloeddruk juist heel erg laag!!
Hij een dagopname gepland en om de zoveel tijd bloeddruk meten.
Nou dit was netjes eigenlijk ( was wel een maand gestopt met die medicijnen)
Zat net op de grens van nog goed en niet te hoog.
Zijn verhaal was. Stoppen met de thyrax want de waardes waren nog te goed. En helemaal stoppen met de medicijnen van de bloeddruk etc.
Nou ik weer op controle bij de huisarts. Bloeddruk gemeten. Ja 220/140
Dus gelijk weer aan de medicijnen. Oke van deze heb ik eigenlijk geen last.
Maar hij blijft te hoog. Paar keer andere erbij gehad vanwege mn hartkloppingen en pijn op de borst. Maar geen succes.
Nu zit ik dus weer alleen op de bloeddruk medicijnen. En heb al meerdere malen mijn klachten doorgegeven. Nu heb ik pas bloed weer laten prikken , en de uitslag was goed. Maar nu toch nog klachten !!
Wat zegt meneer daarnet. Ja denk maar na over een maagverkleining want het zal wel met het overgwicht te maken hebben. strax krijg je nog hart en vaat ziekte.
Terwijl ik al meerdere malen ( bijna een jaar) last heb van die hartkloppingen en overslaan en nu de laatste 2 maanden ook steeds pijn op de borst vooral met lopen bv. Hier is nooit naar gekeken of geluisterd.
Heeft hij nu gelijk volgens jullie ? Of is mijn idee dat hij t zomaar afwippeld juist ?
vergeten te vermelden, ik ga 2 x in de week naar de sportschool en daar hebben ze op apparaten ook een hartslagmeter. Nu was hij 2,5 maand geleden bij die inspanning 135 en een vrijdag dus 198. (dezelfde inspanning)
Ook het step apparaat kan ik niet meer doen dan krijg ik t erg benauwd, zwart voor mn ogen en mn hart springt er dan zowat uit